6 Reacties

één maand geleden

Ik volg. Mijn zoontje is ook 3 en ik wil binnenkort beginnen

één maand geleden

Ik ben bij de huisarts geweest, omdat hij erg veel pijn heeft bij het plassen. Gelukkig geen blaasontsteking, volgens de huisarts hoort dit erbij en ervaart hij het loslaten van zijn plas als pijn. Ook omdat hij nu een volle blaas heeft Inplaats van als een puppy 30 plasjes op een dag te doen haha. Hij roept nu gelukkig wel mama als het het voelt, soms zijn we net te laat en soms op tijd. Ik hoop dat het volgende week beter gaat. Geef wel als tip: ik heb gemerkt dat meteen de luier af doen erg fijn werkt Inplaats van oeffenbroekjes, zo ervaren ze dat als ze het los laten dat ze nat zijn en je zal zien met de dagen dat ze hier meer grip op krijgen. Moet ook zeggen dat ik het best zwaar vind en niet had verwacht maar je moet maar zo denken…. Even lastige periode, maar daarna zijn we wel van de luier af 😬😬

één maand geleden

Bij ons hield onze dochter ook haar plas op. Duidelijk nog niet aan toe. 3 mnd later kwam ze zelf en ging het de hele dag goed (1 ongelukje) wellicht is het nog wat te vroeg?

één maand geleden

Reactie op GaJ

Bij ons hield onze dochter ook haar plas op. Duidelijk nog niet aan toe. 3 ...
Het is dus gelukt, eigenlijk wat de huisarts al aangaf hij moest leren zijn plas los te laten en hij is inmiddels 4 dagen droog! Wij zijn trots!!

één maand geleden

Reactie op Yaseminn

Ik volg. Mijn zoontje is ook 3 en ik wil binnenkort beginnen
Ik denk echt dat mijn kleine het pas na dag 5 door had. Echt doorzetten en wat bij ons hielp was de luier af doen. Hoe vervelend het ook is die ongelukjes zijn juist goed zodat ze leren het eerder aan te geven en hun plas op te houden.

25 dagen geleden

Reactie op Hajarr

Het is dus gelukt, eigenlijk wat de huisarts al aangaf hij moest leren zijn ...
En terecht 😘