Hi allemaal,
Ik maak mij beetje zorgen om mijn zoontje van 3. Ik ben afgelopen maandag begonnen met zindelijkheid training en heb meteen zijn luier af gedaan. Hij deed de eerste thee dagen heel veel kleine plasjes in zijn onderbroek en was daar bewust van. De 3de dag ging het beter en had hij 10 ongelukjes over de dag en plaste goed op de wc en deed zelfs zijn poep boodschap. Hij was enorm trots, gister ging het wat minder. Hij had 5 ongelukjes, alleen houdt hij zijn plas in en wil absoluut niet plassen. Het duurde gister 6 uurtjes voordat er een plas kwam en ik heb hem 15 min op de wc laten zitten. Met alles wat je kan bedenken, zijn hand vastgehouden, boekje gelezen, filmpje gekeken op de wc over plassen. Maar niks helpt. Vanmorgen weer hetzelfde verhaal, hij wilde weer niet plassen en gaf aan dat hij pijn had daar beneden… weer duurde het eeuwen voordat er een plasje kwam en dan huilt hij erbij.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het blaasontsteking kunnen zijn of hoort dit er gewoon bij? En heeft iemand wellicht tips voor mij?