6 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou zeggen niet toegeven en volhouden. Mijn dochter maakt er soms ook helemaal niks van, nou prima morgen beter. En koekjes etc. gaan er wel in. Nou dan heb je volgensmij geen honger, als je je brood en fruit laat staan. 🙈 Mocht ze echt hongerig zijn later, dan geef ik wat pap van flesvoeding.

2 jaar geleden

En aardappelstamp of pasta met een groentesausje? Hier is bv. ineens omelet uit de gratie, maar een gekookt ei favoriet. Ik maak me er nooit zo druk om, wat ik tot nu toe merk is dat ze het dan na een tijdje wel weer eet. Ze heeft tijdje haar broccoli laten liggen (dan at ze hem juist gepureerd beter dan in stukken) en nu gaan stukken broccoli juist vaak als eerste op. Ze heeft ook iedere keer wisselend iets wat ze heel lekker vind en als eerste op eet.

2 jaar geleden

Je kan anders ook proberen de appelmoes steeds te minderen? Dus beginnen met een goeie schep, dag erna beetje minder enz enz totdat er geen meer in moet?

2 jaar geleden

Geen tip maar moest aan je denken tijdens het toetje: Had voor m’n zoontje een banaan geprakt, magere yoghurt erbij en een paar dadels in mini blokjes gesneden. Ohhhhh zo lekker en ook zo zoet maar ja wel gezonde ingrediënten 😋 Misschien vindt je dochter dat ook wel heerlijk als toetje. Deed er laatst ook wat havervlokken bij, ook lekker èn gezond 😊

2 jaar geleden

Ze heeft ws meer behoefte aan het smeuïge dan perse aan het zoet.

2 jaar geleden

Reactie op Xotje

Ze heeft ws meer behoefte aan het smeuïge dan perse aan het zoet.
Nee dat is het denk ik niet. Want anders zou ze andere gepureerde dingen ook eten toch?