8 Reacties

één jaar geleden

Bakaboe van Bertus Zara

één jaar geleden

Vind dat ze af en toe bij de wibra ook wel leuke dingen hebben. Vooral nu iets meer naar een maat gaan waar meer keus in is. Prenatal Zeeman Hema Vinted kan je ook kijken.

één jaar geleden

Shein

één jaar geleden

Ik ben zelf gek op bakaboe, zeeman en h&m. En ook vinted kijk ik geregeld. Misschien vind je kledingbeurzen nog iets? Aangezien onze dochter een hele nieuwe zomergarderobe moest hebben, ben ik al bij 2 beurzen geweest en heelngoed geslaagd.

één jaar geleden

Dit weekend sample sale bij Vingino! Hele leuke dingen gescoord. https://samplesale.vingino.com/waiting-room/?utm_campaign=Welkom_SampleSale_NL&utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=email

één jaar geleden

La Redoute Vert Baudet Verder ben ik zelf helemaal weg van handgemaakte kinderkleding. Wel wat duurder, maar zo leuk en origineel. Ik koop vaak bij: Schattig en Hip Blitz Handmade Kiekeboefjes

één jaar geleden

Vinted! Daar kun je ook zoeken op merk. Ideaal! Ik heb nog nooit nieuwe kleren voor mijn dochter gekocht (behalve sokken en schoenen). Scheelt een flinke bak geld.

één jaar geleden

Ik koop zelden nieuwe kleding voor mij dochter. Ik ga naar kledingruils, gratis afhalen op fb of op Vinted. Ik ben nogal milieubewust en het scheelt veel 😊