28 Reacties

2 jaar geleden

Dat gaan wij in ieder geval wel proberen. Aan wintertijd hebben we toen ook niks gedaan en dat ging prima :)

2 jaar geleden

Wij gaan gaan gewoon cold turkey van de een naar de andere tijd en we gaan zien wat het ons gaat brengen met de wintertijd ook gedaan en meneer heeft er niets van gemaakt dus 19:00 oude tijd er in en 7:00 nieuwe tijd er uit of als hij dan wakker al is

2 jaar geleden

Wij doen er ook niks aan… Eventueel zaterdag een half uurtje later naar bed maar dat ligt eraan hoe moe hij is

2 jaar geleden

Ik ga er niets mee doen en hoop dat onze vroege vogel mij laat uitslapen tot 7 a half 8 komende zondag. Gaat het niet goed? Dan is het een leermomentje voor de komende keer 🤣

2 jaar geleden

Ik zag dit laats. Misschien heb je er iets aan

2 jaar geleden

Reactie op FemFF

Ik zag dit laats. Misschien heb je er iets aan
Die heb ik idd gezien.. maar hier gaan ze er vanuit dat ze normaal 7 uur wakker worden, dat is hier al weken/maanden een grap haha. Dus ik dacht; ga ik er dan wat mee doen of ga ik zondag hopen dat hij gewoon nieuwe tijd 7 uur wakker wordt ipv 6 uur als hij zaterdagavond 19:00 uur naar bed gaat

2 jaar geleden

Ik wilde hem vanaf maandag steeds iets eerder in bed doen, helemaal vergeten. Probeer het anders vanaf morgen een half uurtje eerder naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Die heb ik idd gezien.. maar hier gaan ze er vanuit dat ze normaal 7 uur wa ...
Je kunt het er altijd op wagen toch. Kijken hoe het gaat, misschien helpt het juist inderdaad. Je kan anders altijd nog weer volgens de zelfde methode een beetje opschuiven denk ik dan🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hier gaan we het gewoon doen! En duimen dat het lukt🤣

2 jaar geleden

Hier ook 1 die sinds kort 6 uur wakker is i.p.v. 7 uur.. Dus ik dacht, dikke prima.. als de klok verzet gaat worden is het weer 7 uur.. Dus ga er niks aan doen.. Zij merken niet dat de klok verzet wordt, zeker niet als ze nu al 6 uur wakker worden..

2 jaar geleden

https://snugglesanddreams.com/baby/zomeruur/ Hier wat extra uitleg en eventueel 3 opties. Wij hebben ook een vroege vogel, iedere ochtend nu 5 uur… wij gaan ook cold turkey over, maar geen idee of dit goed zal gaan 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Tessa1989

https://snugglesanddreams.com/baby/zomeruur/ Hier wat extra uitleg en even ...
Dankjewel! Ik ga hopen dat optie 1 werkt🤪 en dat het vanaf zondag gewoon 7 uur blijft worden, zou prettig zijn haha

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Ik ga er niets mee doen en hoop dat onze vroege vogel mij laat uitslapen t ...
Dit idd 😂 plus wij volgen ons zoontje en hij heeft geen vaste tijden voor dutjes die hij doet. Dus aan schema's hebben we ook niks 😅

2 jaar geleden

Ik word hier ook zo onzeker van... Zit me al weken druk te maken om die zomertijd.. Ik laat het maar gewoon gebeuren denk ik. Kijk naar mijn kindje.. Als hij rond half 7/7 uur sochtends wakker word dan kun je toch gewoon de gebruikelijke wakkertijden aan blijven houden? Of denk ik nu te simpel?

2 jaar geleden

Zonder dit topic wist ik niet eens dat het ingaat dit weekend.. 😂

2 jaar geleden

Reactie op Tessa1989

https://snugglesanddreams.com/baby/zomeruur/ Hier wat extra uitleg en even ...
Pfff dit artikel vind ik al helemaaaaal ingewikkeld 😅😂

2 jaar geleden

Bij het winteruur heb ik het elke dag telkens een beetje verschoven na dat het was toegepast. We zullen nu weer zien wat het geeft, vroeger naar bed brengen helpt hier niet, integendeel!

2 jaar geleden

Wij zitten nu in Spanje en als we terugkomen is het zelfs 2 uur tijdsverschil.. 😬 Compleet ontschoten 😅. Ik ga maar voor cold turkey en een extra fles en dan zien we wel weer..

2 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Wij gaan gaan gewoon cold turkey van de een naar de andere tijd en we gaan ...
Onze kleine heeft ook geen seconde last gehad van die wintertijd. Maar komt natuurlijk wel bij dat ie toen wel 5 maanden jonger was haha.. Nu is ie wel bewuster natuurlijk. Maarja, onze kleine heeft gelukkig geen slaapproblemen oid. Dus ik hoop dat cold turkey gewoon de uitweg is uit deze ellende... want dat is het elk jaar weer met die klok verzetten 😣😂

2 jaar geleden

Hier geen vaste slaaptijden. Heerlijk want dit weekend dus ook geen gedoe.