28 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op FemFF
Ik zag dit laats. Misschien heb je er iets aan
Die heb ik idd gezien.. maar hier gaan ze er vanuit dat ze normaal 7 uur wakker worden, dat is hier al weken/maanden een grap haha. Dus ik dacht; ga ik er dan wat mee doen of ga ik zondag hopen dat hij gewoon nieuwe tijd 7 uur wakker wordt ipv 6 uur als hij zaterdagavond 19:00 uur naar bed gaat
2 jaar geleden
Reactie op Noeeeee89
Die heb ik idd gezien.. maar hier gaan ze er vanuit dat ze normaal 7 uur wa ...
Je kunt het er altijd op wagen toch. Kijken hoe het gaat, misschien helpt het juist inderdaad. Je kan anders altijd nog weer volgens de zelfde methode een beetje opschuiven denk ik dan🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Hier ook 1 die sinds kort 6 uur wakker is i.p.v. 7 uur..
Dus ik dacht, dikke prima.. als de klok verzet gaat worden is het weer 7 uur..
Dus ga er niks aan doen..
Zij merken niet dat de klok verzet wordt, zeker niet als ze nu al 6 uur wakker worden..
2 jaar geleden
Ik word hier ook zo onzeker van... Zit me al weken druk te maken om die zomertijd.. Ik laat het maar gewoon gebeuren denk ik. Kijk naar mijn kindje.. Als hij rond half 7/7 uur sochtends wakker word dan kun je toch gewoon de gebruikelijke wakkertijden aan blijven houden? Of denk ik nu te simpel?
2 jaar geleden
Reactie op Tessa1989
https://snugglesanddreams.com/baby/zomeruur/
Hier wat extra uitleg en even ...
Pfff dit artikel vind ik al helemaaaaal ingewikkeld 😅😂
2 jaar geleden
Wij zitten nu in Spanje en als we terugkomen is het zelfs 2 uur tijdsverschil.. 😬 Compleet ontschoten 😅. Ik ga maar voor cold turkey en een extra fles en dan zien we wel weer..
2 jaar geleden
Reactie op Leviatha
Wij gaan gaan gewoon cold turkey van de een naar de andere tijd en we gaan ...
Onze kleine heeft ook geen seconde last gehad van die wintertijd. Maar komt natuurlijk wel bij dat ie toen wel 5 maanden jonger was haha.. Nu is ie wel bewuster natuurlijk. Maarja, onze kleine heeft gelukkig geen slaapproblemen oid. Dus ik hoop dat cold turkey gewoon de uitweg is uit deze ellende... want dat is het elk jaar weer met die klok verzetten 😣😂