37 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op pienpien27

Wij precies hetzelfde!
Wat leuk! Waar gaan jullie heen?

2 jaar geleden

Drie weken met de auto naar Toscane in juni, een mooi kindvriendelijk chale ...
Oeh mag ik vragen welk chalet / waar je het hebt gehuurd?

2 jaar geleden

Reactie op Salc

Oeh mag ik vragen welk chalet / waar je het hebt gehuurd?
Bij All Camps en dan chalet Joy, dat chalet heeft een afsluitbare overdekte veranda, en in de tweede slaapkamer past een kinderbedje

2 jaar geleden

Thx! Iemand ervsringen of tips in duitsland bv?

2 jaar geleden

Bij All Camps en dan chalet Joy, dat chalet heeft een afsluitbare overdekte ...
Dankjewel!

2 jaar geleden

Reactie op pinoccio97

Thx! Iemand ervsringen of tips in duitsland bv?
Wat voor soort accommodatie zoek je en wat is de samenstelling van het gezin?

2 jaar geleden

Reactie op Josee91

Wat voor soort accommodatie zoek je en wat is de samenstelling van het gezi ...
Man en kind! Ik ben altijd gaan kamperen... maar dat wil mijn man niet met een caravan. Dan voorkeur chalet of stacaravan ofzo

2 jaar geleden

Wij gaan in augustus naar italie ze is dan 14 maanden oud. We gaan op de heen en terugreis overnachten zodat we niet de hele reis in 1 keer hoeven te doen

2 jaar geleden

Huisje met zwembad in Ibiza gehuurd 6 personen + 2 baby’s

2 jaar geleden

Wij gaan in juni 16 dagen naar Curaçao met onze dochter van 4,5 jaar en zoontje van 11 maanden dan.. en in augustus gaan we 15 dagen naar Turkije.. super veel zin in maar het vliegen is wel spannend met zo’n kleintje

2 jaar geleden

Reactie op Lizzy1993

Wij gaan in juni 16 dagen naar Curaçao met onze dochter van 4,5 jaar en zoo ...
Wat een plannen allemaal! Wij gaan "gewoon simpel" naar een vakantiepark in Nederland waarschijnlijk🤣

2 jaar geleden

Wij hebben een beneden appartement gehuurd in zuid Duitsland noorde van het zwarte woud voor twee weken. Er zit een terrasje bij en een grote gezamenlijke tuin. Genoeg te doen in de omgeving en restaurants op loop afstand. Het is ongeveer 5 uur rijden, maar doen we in twee etappes. We mogen een opblaasbaar pierenbadje opzetten en in de buurt is ook een tropisch zwembad wanneer we zelf ook willen zwemmen. Onze eerste vakantie kiezen we er bewust voor het rustig af te doen en ‘dicht’ bij huis te blijven.

2 jaar geleden

Wij gaan in Juni naar sicilie, hebben daar een auto gehuurd en een appartementje met zwembad. 🌻

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Wat een plannen allemaal! Wij gaan "gewoon simpel" naar een vakantiepark in ...
Niets mis mee, toch? Vooral doen waar jullie fijn bij voelen!

2 jaar geleden

Binnenkort een stedentrip naar Valencia in een relaxte Airbnb. In mei ergens in Europa waar her mooi weer is. Gok Portugal of Zuid-Spanje. Vorige jaar ook een huis met zwembad gehuurd in Zuid-Spanje en dat beviel heel goed. Onze "echte" vakantie komt pas aan het einde van het jaar. We vliegen in november voor 6 weken naar Australië en reizen daar rond met een camper. Kan niet wachten!

2 jaar geleden

Yes! Onze all time favorite plekje, manerba del garda, camping belvedere. Niet groot en luxe, maar daar komt mijn man zijn familie al jaren (tot zijn opa en oma aan toe) Samen met mijn schoonouders, schoonzusje & man +2 kids. Komen we praktisch elk jaar, en nu zijn we al 2 jaar niet geweest, dus kijken er ergggg naar uit 😍 Vooral nu met de kleine man 💙