25 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Uit jouw reactie begrijp ik dat het goed is bevallen 😃
Als ik de foto’s z ...
Er is een kleine supermarkt aangrenzend, maar dat is meer een mini market. Wij hebben inderdaad besproken om dit jaar op dag 2 bijv. even naar een grotere supermarkt te gaan met taxi bijv.
Er hangt een droogrekje buiten aan de bungalow die hebben wij gebruikt + de badkamer binnen.
Wij hadden eerst halfpensioen geboekt, maar eenmaal daar toch all inclusive van gemaakt. Andere eettentjes of restaurants liggen niet super dichtbij om daar elke dag naar toe te lopen, zoeken etc. en je moet toch eten en drinken. Ik vond ook fijn omdat we toen met minder ritme ook af en toe dan maar even snel apart gingen lunchen als de kleine net lekker sliep. De ander bleef dan lekker relaxen aan zwembad. Nu zal dat dit jaar niet meer aan de orde zijn gezien er stuk meer ritme is met 15,5 maand dan met 3,5 maand 😄
Maar toch vind ik all in naar verhouding wel aan te bevelen.
Het eten vond ik zelf ook wel goed. Tuurlijk is na 1 week de variatie wat minder, maar ik heb al veel all inclusive meegemaakt en normaal krijg ik toch wel ergens gedurende verblijf wat last van mijn buik en dat heb ik daar niet gehad 😄
2 jaar geleden
Reactie op Thérèse
Groot gelijk! Ik ben niet alleen, maar toen mijn vriend in maart ol winters ...
Ow heerlijk! Ja die instelling probeer ik ook een beetje erin te houden. Doe het hier ook alleen en werk daarnaast 32 uur en daar hebben we vakantie. Dus zal alles wat relaxter gaan.
En voeding hebben ze overal wel als je niet naar een gekke bestemming gaat ☺️
En ik zou het zonde vinden geen herinneringen met haar te maken omdat ik alleen ben.
Oh kreta is zo leuk! Lekker hoor even 2 weekjes er tussenuit. Kreta is echt heel leuk om van alles te doen en te ontdekken. Als je de bergen in rijd kun je bovenin heerlijk eten in zo’n restaurant althans paar jaar terug ☺️
Dat heeft gran canaria dan niet echt, maar ik blijf dan wel vlakbij t hotel nu ik alleen met haar ben 😊
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Ow heerlijk! Ja die instelling probeer ik ook een beetje erin te houden. Do ...
Ook prima toch, als je er maar even uit bent. Voor je kind zorgen moet je toch. Kun je dat maar beter ergens doen waar de zon schijnt en je huishouden niet in de buurt is. Je moet zelf ook op kunnen laden:-)
En inderdaad eten is overal. En dat wordt alleen maar makkelijker omdat ze steeds beter kunnen eten. Fruit is zo gekocht, in een restaurant kun je desnoods vragen of ze wat groenten en rijst koken zonder zout. Vooral niet te moeilijk denken.
Jaaa.... zin in Kreta! Ben nu een beetje aan het oriënteren hoe en wat er te doen is. Alvast beetje vakantie gevoel oproepen
2 jaar geleden
Reactie op Sigis
Er is een kleine supermarkt aangrenzend, maar dat is meer een mini market. ...
Bedankt voor je reactie! Fijn om te weten dat we ook bij aankomst nog all in kunnen bijboeken indien gewenst 😃 idd wat je zegt als de eettentjes niet heel dichtbij liggen is all in misschien wel handig!
En ook goed te weten dat de grote super wat verder weg zit want zat eraan te denken om veel spullen daar te halen zoals (zwem)luiers, doekjes, zeep/shampoo en zonnebrand etc. Dan neem ik iig genoeg mee voor de eerste dag(en).
2 jaar geleden
Wij gaan naar de provence, rijden waarschijnlijk in 2 keer en blijven dan 2-3 nachten op de tussenstop. Hebben een huisje met zwembad, ze eet met de pot mee dus dat zal niet zo'n probleem zijn. Met 3 maanden zijn we naar de loire geweest, toen waren autoritten wel makkelijker omdat ze veel sliep en ze plat in de maxi cosi kon liggen. Nu wil ze vooral veel bewegen. We overwegen om vooral snachts te rijden.