14 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn in september naar Lanzarote geweest. Zo goed bevallen dat wij nu naar Tenerife gaan. Zowel op Lanzarote als Tenerife gaan we naar zo’n huisjes/bungalow park. Was heel goed bevallen. Ik lekker in de zon liggen tijdens de slaapjes. Op loopafstand van het strand en dorpjes. We hadden ook een auto gehuurd en gingen steeds naar een andere strand Link Lanzarote: https://www.tui.nl/hyde-park-lane-50950954/?clearmodel=1 Link Tenerife: https://www.tui.nl/hd-parque-cristobal-tenerife-50922472/

één jaar geleden

We zaten vorig jaar op Zakynthos in Aqua bay suites, dat was echt geweldig voor zowel ouders als (kleine) kinderen. Je hebt ook het hotel deel is ook heel mooi maar dan heb je geen swim up rooms. Je zit aan zee en in het Centrum en er zit leuk waterpark bij waar je als hotel gast gratis in en uit kan. Echt niks op aan te merken, we hebben er een top vakantie gehad.

één jaar geleden

Wij zijn nu twee jaar op rij naar Dunas Suites & Villas op Gran Canaria geweest en de family suites geboekt aan het zwembad. Zeer zeker een aanrader. Je bent ook zo op loopafstand op het strand en diverse winkels en restaurantjes. Maar het eten en de hygiene en schoonheid op resort zijn ook top. Normaal gauw last van onze buik of dergelijke en daar nooit gehad. Zelf hebben we afgelopen 2 jaar de all inclusive ideaal gevonden met deze leeftijd van veel slapen/dutjes nog etc. Wij zijn verder ook nog nooit 2x naar hetzelfde geweest dus dat zegt wel genoeg. Haha. Echter na 2 jaar wel toe aan iets nieuws en zijn toch aan het denken om een camping uit te proberen.

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen juni met de auto naar zuid-Frankrijk geweest. Grotendeels de nacht gereden. Overdag een paar keer gestopt en hebben er 12 uur over gedaan. We hadden daar een stacaravan met veel privacy. Het zwembad was dichtbij alleen vond ik te weinig schaduwplekken. Naar het strand moesten we wel met de auto. Maar daar zaten direct ook veel restaurants. Nadeel van die regio: Restaurants gaan pas om 7 uur open. In september naar turkije gevlogen, ging ook prima. Zaten in tui blue tropical. Hadden een kamer bij het rustigere zwembad dus konden haar laten slapen en wij bij het zwembad blijven liggen. Ideaal. Komend jaar gaan we naar spanje maar rijden in 2x heen. We stoppen weer in zuid frankrijk en blijven daar 3 nachten en rijden dan door. Ben benieuwd hoe het komend jaar gaat.

één jaar geleden

Als ik even mag inhaken: ik hoor graag tips voor campings/ parken in België, Luxemburg of Duitsland. Na 3 jaar NL willen we weer eens de grens over van de zomer. Maar nog niet te ver rijden. Bedankt!

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

We zaten vorig jaar op Zakynthos in Aqua bay suites, dat was echt geweldig ...
Thanks voor deze tip! Deze gaat het bij ons denk ik dit jaar worden 😊. Waren de bedden ook goed bij de swim up kamers? Sorry vind ik altijd heel belangrijk haha. Wij waren vorig jaar ook bij dunas op Gran Canaria, inderdaad ook heerlijk gehad.

één jaar geleden

Reactie op Astrid Mellema

Thanks voor deze tip! Deze gaat het bij ons denk ik dit jaar worden 😊. War ...
Bedden zijn nergens beter dan bij ons thuis met een partner die manager is bij Matrasatelier🙈 Maar ze waren prima we hebben er goed geslapen! Ons zoontje sliep er ook heerlijk, het is fijn dat je van die kamerschermen hebt zodat hij toch een soort van eigen kamer had daar.

één jaar geleden

Reactie op Sannesom

Als ik even mag inhaken: ik hoor graag tips voor campings/ parken in België ...
Ja ik ook! Partner wilt niet in NL, gaan liever dan naar naaste landen!

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Bedden zijn nergens beter dan bij ons thuis met een partner die manager is ...
Oh haha ja dan snap ik dat het nergens beter is dan thuis 😊. En de omgeving rondom het hotel is dat ook leuk/ mooi?

één jaar geleden

Reactie op Astrid Mellema

Oh haha ja dan snap ik dat het nergens beter is dan thuis 😊. En de omgev ...
De kust bij het hotel is heel mooi, maar het centrum daar is niet geweldig. Je hebt wel leuke restaurantjes en winkeltjes. Om mooie plekjes te zien pakte we daar de taxi dat kost niet veel. Op het eiland heb je wel mooie plekjes en ook liggen er veel kleine mooie eilandjes omheen. Als je het geld er voor over hebt zou ik zeker een bootje huren met kapitein en gids. Bij ons kon dat helaas niet doorgaan door slecht weer, maar daar zou ik zo nog voor terug gaan. 🥹 Deze aanbieder staat het beste aangeschreven. Ze hebben ons ook de heletijd netjes op de hoogte gehouden en de aanbetaling terug betaald. https://www.sunwavecruises.com/cruises/ Maar ik klets te veel 🙈 Ik vind het hotel en de omgeving echt een aanrader vooral voor gezinnen!

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

De kust bij het hotel is heel mooi, maar het centrum daar is niet geweldig. ...
Oh super bedankt voor de info! Boottocht gaan we dan zeker even doen 😊! We hebben inmiddels geboekt, maar geen swim up, want ik ben bang dat onze kleine banjer zo het zwembad in duikt 😅. Nu al zin in, we gaan in mei!

één jaar geleden

Reactie op Astrid Mellema

Oh super bedankt voor de info! Boottocht gaan we dan zeker even doen 😊! W ...
Dat is een mooi vooruitzicht, veel plezier alvast!! 🌊☀️

één jaar geleden

Wij zijn naar Mallorca geweest. Hotel protur vista badia. Strand en speeltuin op loopafstand, binnenzwembad, buitenzwembad, peuterbad en speeltuin. We hadden een appartement met groot balkon en jaccuzi op het balkon. Zeker een aanrader.

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

We zaten vorig jaar op Zakynthos in Aqua bay suites, dat was echt geweldig ...
Wij hebben ook geboekt, bedankt voor de tip!