Daar gaan we weer.. weer wat nieuws uitgevonden… ik beleef echt momenteel zoveel met mijn zoontje van 2 jaar.. eerst zijn hart ruis, daarna zijn zondagsarmpje, niet willen/kunnen praten…
Samenvatting:
Mijn zoontje is 13 juni 2 jaar geworden, vandaag zijn we naar de consultatiebureau geweest, (helaas is het zo dat mijn zoon niet kan praten.. enkel echt 1/2 woordjes max…)
De kinderarts vertelde dat hij ook geen oog contact maakt en dat hij ook snel is afgeleid, mijn zoontje pakte dan bijvoorbeeld auto’s uit de bakje en legde het dan op tafel etcetera. Nu is het zo dat mijn zoon is doorverwezen voor zijn gehoor, ik schrik hier natuurlijk enorm van want niemand in mijn familie heeft dit, ( ben single) zou er dan toch iets met zijn oren zijn? Is mijn zoon doof? Als ik hem roep reageert hij wel.. is het omdat hij niet kan praten? Zoveel vragen… herkent iemand dit? Ik heb hier echt hartkloppingen van.. is het omdat ik niet zoveel tijd heb gehad om met hem te oefenen dat mijn zoontje zo is geworden en niet kan praten? Ik heb helaas ook nooit de tijd gehad om met hem hiermee te oefenen…ik werk sochtends tot 22:00, Ik ben een fulltime mama en mijn zoontje gaat dan 3 dagen naar de KDV opvang en de rest bij oma ( oma kan geen Nederlands) ik heb kdv berichtje gedaan of ze toch met hem hiermee willen oefenen om meer met hem de woordenschat te oefenen en of hij in de ochtend van 9-12 naar de Peuteropvang kan en daarna naar de KDV
Wat denken jullie? Iemand herkenning?
Een bezorgde moeder
😟😞😢