5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Lastig h猫. Ze zijn idd alles aan het ontdekken. Hier niet zozeer boven op me springen, maar bijv wel proberen om de kasten open te maken en dan alles eruit te trekken. Hoe reageer je als je zoontje 'boevige dingen' doet? Soms is het super grappig, maar zelf probeer ik altijd rustig en kort te zeggen dat iets niet mag en dan iets aanbieden dat ze wel mag. Soms negeer ik iets ook weleens en bied ik alleen maar een alternatief. Ik merk dat ze dingen juist meer gaat doen als ik er extra aandacht aan besteed of als ik (per ongeluk) in de lach schiet, omdat ze dit dan heel leuk vindt.

茅茅n jaar geleden

Jaa heel lastig ! Als hij boevig doet dan inderdaad ook kort zeggen dat iets niet mag , en soms op een wat strengere toon Nee ! Een alternatief aanbieden had ik nog niet bedacht ik ga het eens uitproberen morgen :)

茅茅n jaar geleden

Heel herkenbaar, hier vandaag zelfs door de rug gegaan omdat hij zo wild was馃ゲ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Jaa heel lastig ! Als hij boevig doet dan inderdaad ook kort zeggen dat iet ...
Meer kan je niet doen ben ik bang. Hopelijk werkt het om iets aan te bieden wat hij wel mag. Vaak is ze hier dan weer afgeleid. Suc6!

茅茅n jaar geleden

Lijkt mijn zoontje wel. Zodra hij wakker is staat hij "aan". Zit nooit echt stil. Kan zijn aandacht niet bij 1 ding houden. Driftbuien. Ik roep 100000x nee op een dag. Op de opvang zeggen ze ook dat hij erg actief is maar wel zorgzaam.