6 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een zoon die de eerste jaren van zn leven constant ziek was. Na 2,5/3 jaar is nu nog zelden ziek of soms zo een dagje koortsig. (Klopt het heel hard af op hout 🙈) ze groeien er uiteindelijk echt overheen.

één jaar geleden

Je kan hem eventueel laten testen op immuniteit. Heb ik bij mijn zoontje ook gedaan.. en het bleek dat hij nog een lage immuunsysteem had waardoor hij nu veel meer gezond is dan ziek door kleine aanpassingen in zijn eten en vitamines

één jaar geleden

Ik heb precies het zelfde gehad! Ik was radeloos en idd de dokter zei tegen mij ook “ tja kinderen tot 4 jaar zijn jammer genoeg CHRONISCH ziek”… Ik heb mij stil gehouden omdat ik hem van binnen flipte. Elke dag je kind ziek doet je zoveel pijn… maar je eigen leven staat ook stil. en is dit een weekje dan kan je het nog aan maar hoe langer en vaker hoe kleiner jou lontje word. Mijn mentale gezondheid ging er erg van achteruit want en ik had verdriet maar ik moest altijd werk afzeggen en zat vast geklampt aan huis. Ik heb de assistend gebeld en ik heb ze gedwongen om een afspraak te maken in het ziekenhuis. Dit hebben ze gedaan en toen bleek er iets niet goed te zijn met haar longetjes. Ze krijgt nu pufjes en sindsdien nooit meer ziek geweest. Je kan beter te veel controleren en dingen uit sluiten. Ik leef met je mee 😔❤️

één jaar geleden

Reactie op babyon

Je kan hem eventueel laten testen op immuniteit. Heb ik bij mijn zoontje oo ...
Oh super, dank je wel voor de tip! Fijn dat het beter gaat 💕

één jaar geleden

Ik heb precies het zelfde gehad! Ik was radeloos en idd de dokter zei tegen ...
Jeetje wat zielig zeg! Bedankt voor je verhaal en tip 💖

één jaar geleden

Ons kindje was vorig jaar ook ongelofelijk veel ziek. Samen met homeopaat zijn we eraan aan het werken! En ze is al lang nietmeer ziek geweest, behalve dan serieuze diaree. Een tip: calciumascorbaat in huis halen en 1/8e lepel in glas water doen en dit je kindje laten drinken preventief. Als je kindje al ziek is dan 1/4e.