11 Reacties

5 jaar geleden

Nog nooit van gehoord sorry

5 jaar geleden

Best duur zoals ik het zie 105 voor de basis verzekering oké maar dan nog 35 euro voor kraamzorg en bevalling kom je uit op €140. Zit je toevallig bij de Rabo? Dan kan je collectief een verzekering afsluiten.

5 jaar geleden

Best duur zoals ik het zie 105 voor de basis verzekering oké maar dan nog 3 ...
Bij alle andere verzekeringen kom Ik Op 152 euor uit.. met bevalling in t ziekenhuis en kraamzorg volledig gedekt

5 jaar geleden

Reactie op fer33

Bij alle andere verzekeringen kom Ik Op 152 euor uit.. met bevalling in t z ...
Dat is echt wel duur de meeste zitten rond de 135 euro als ik reacties lees in andere topics. Moet je maar eens op verzekering zoeken in deze app er bestaan al veel topics over wellicht vind je daar een passende verzekering.

5 jaar geleden

Dat is echt wel duur de meeste zitten rond de 135 euro als ik reacties lees ...
Oh thanks ga ik Checken .. ik zit btw wel bij rabo.. ga ik ook ff checken

5 jaar geleden

Ik ben gegaan voor united consumers ism vgz. Deze was 136 dacht ik. 125 eurlovan de kraamzorg vergoed (zelf nog 100.betalen). Voordeel vond ik 80 euro voor borstkolf. 100 euro voor zwangerschapscursus.

5 jaar geleden

Ik ben gegaan voor vgz

5 jaar geleden

Ik ben ook op vgz uitgekomen. Goed compleet totaal pakket en via Independer korting dus kom je op €135 aanvullend verzekerd uit

5 jaar geleden

Ik zit bij Zekur. Al jaren. Heb wel met ze gebeld, nu ik zwanger ben en zit super goed gedekt. Ik kwam juist bij andere op min 170 euro uit.. wil ook graag tandarts, fysio etc hebben haha.

5 jaar geleden

Heb ook zekur + extra zekur en ben van plan misschien toch te wisselen: wilde in het zkh bevallen, maar heb nu een medische noodzaak om daar te bevallen. Vind het wel een goede dekking qua tandarts en fysio maar minder voor mijn zwangerschap..

5 jaar geleden

Ik heb VGZ + Zorg 3, het meest aanvullende pakket wat er is en betaal 148 euro via United Consumers!