8 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk, alles wat je zelf los kan maken kan je kindje ook los maken. De twistshake is wel een die redelijk een uitdaging is

2 jaar geleden

Wij hebben bakjes en bordjes van Munchkin. Werken bij ons prima. Heb je die al geprobeerd?

2 jaar geleden

Ligt er aan welke stoel je hebt, maar op die plastic tray tips zou munchkin en oxotot (als ik babypark moet geloven) moeten blijven zitten!

2 jaar geleden

Wij doen er wat water onder, dan blijft het allemaal wat beter zitten. Maar alsnog krijgt hij het hier ook los en beland het soms weleens op de grond

2 jaar geleden

Munchkin
Zag er laatst al een topic over voorbij komen, misschien heb je iets aan de tips daar. Maar mijn ervaring is hoe sterk de zuignap ook is als ze willen krijgen ze het toch wel los 馃ゲ https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juni-2021/welke-bordjes-met-zuignap-B0XGgD?utm_source=24Baby&utm_medium=app

2 jaar geleden

Als je de stokke tray hebt. Daar zit een structuur in het plastic waardoor er langzaam lucht onder komt en dus niet goed vast zuigt. Ik heb om die reden bij bol.com een dienblad gekocht die helemaal glad is en daarop plakt alles perfect!

2 jaar geleden

Waar gebruiken jullie dit voor?馃檲 wij bieden tot nu toe (maar dat is nog weinig ivm slikproblemen) de stukjes gewoon aan op het blad van de eetstoel (stokke tripp trapp).