20 Reacties

5 jaar geleden

Nog geen ervaring maar goede dingen gelezen over Bellyprint in Arnhem. Heb zelf een afspraak staan op 19 april 😊

5 jaar geleden

Ik wil het ook maken maar vind ze best wel duur.

5 jaar geleden

Ik heb er ook nog geen ervaring mee. Maar veel positieve recensies gelezen over Bellyprint. 8 mei heb ik daar ook een afspraak. 😊

5 jaar geleden

Reactie op Liefjunimeisje

Nog geen ervaring maar goede dingen gelezen over Bellyprint in Arnhem. Heb ...
Goede tip, ga daar ook even kijken!

5 jaar geleden

Ook nog geen ervaring. Maar ik heb een winactie gewonnen bij Bellyprint en heb over 2 weken een afspraak 😃 ben erg benieuwd 😍

5 jaar geleden

Ik ga ook naar Bellyprint alleen dan het filiaal in Noord Holland!

5 jaar geleden

Ik ga 15 mei dan ben ik 35 weken een beeldje laten maken bij BellySisters. Hun zitten in hoorn en Alkmaar. Ik hoor daar goede recensies over, ook van mensen die ik ken! Is toch een ervaring rijker van en voor iets wat maar 1x voorkomt. 🙏🏻 Elke zwangerschap en buik is anders 😁

5 jaar geleden

Reactie op Ellaflora

Ik ga ook naar Bellyprint alleen dan het filiaal in Noord Holland!
Ik ook. Begin mei 😊

5 jaar geleden

Nou ik heb net de afspraak gemaakt bij 3dmoments. Wat een leuke spontane vrouw kreeg ik aan de telefoon. 2e pinksterdag gaat het gebeuren. Nu 28 weken dus tegen die tijd is m'n buik nog wat groter gegroeid. Heel benieuwd naar het resultaat

5 jaar geleden

Ik heb een tijdje geleden een beeldje laten maken bij Bellyprint in Arnhem, super leuke ervaring. Aanrader 😍

5 jaar geleden

Ik ga eind mei naar LeBump in Amsterdam! Is wel de duurste van allemaal maar vind toch dat zij de aller mooiste beeldjes maken. 😊 Zin in! Fantastische herinnering voor later.

5 jaar geleden

Ik heb hele goede dingen gelezen over Bellyprint in Arnhem, woon zelf in drenthe dus ik ga naar Gravida in Zwolle half mei! 😊

5 jaar geleden

Reactie op H1989

Ik ook. Begin mei 😊
Ik ook begin mei! 😊

5 jaar geleden

De Bellysisters in Alkmaar en Hoorn maken echt geweldig mooie beeldjes. Het is wel even rijden vanuit Groningen maar zeker de moeite waard!

5 jaar geleden

Wij via 3dmoments in Breda 👌

5 jaar geleden

Iemand ook een goede tip voor (omgeving) Den Haag hiervoor?

5 jaar geleden

Vandaag mijn afspraak gehad bij Bellyprint in Arnhem. Super leuke dames die daar werken en met je meedenken over houdingen en je wensen. Echt een aanrader, en de voorproefjes zien er echt super gaaf uit. Over 8 weekjes is mn beeldje klaar, ben zo benieuwd😄

5 jaar geleden

Iemand in omgeving Utrecht?

5 jaar geleden

Ik ga 1 mei een beeldje laten maken bij Bellyprint, locatie Venhuizen (noord Holland). Erg benieuwd!

5 jaar geleden

Iemand in omgeving Utrecht?
Ja! Ik ga naar zwanger in beeld in Doorn volgende maand.