7 Reacties

5 jaar geleden

Ik draag al 2 jaar de voedingsbh鈥檚 van H&M, die lijken een beetje op sportbh鈥檚. Liefst draag ik nu geen bh, maar zeker met borstvoeding is het handig omdat je er pads in kunt doen bij stuwing. Ik heb zelf T-shirt maat M en ook die maat bh zit bij mij goed.

5 jaar geleden

Ik heb zelf 75E voordat ik zwanger werd en had ook L en XL besteld. XL was veels te groot maar L zit echt top! ik vind die van H&M echt geweldig zitten!

5 jaar geleden

Ik heb er ook van H&M gekocht. Ik had voor de zwangerschap t-shirt maat S en heb nu toch een L in BH maat besteld en die zitten goed, nu zelfs een beetje aan de krappe kant. Mijn ladies zijn wel plots heel erg gegroeid 馃檲 als ik jou was dan zou ik 2 maten bestellen (wat je denkt dat je hebt en een maatje groter) en eentje retouren, bij H&M is het toch gratis retour.

5 jaar geleden

Ik zou even naar een speciaalzaak gaan. Dan meten ze en denken ze mee. Bij mij heeft een kennis dat laatste gedaan. En ze dacht echt mee over we moeten wel zorgen dat je met deze bh het einde van de zwangerschap haalt. Ik vond dat het extra geld waar. Heb uiteindelijk een bH van 50 euro gekocht. Maar als ik dan niet over een paar maanden weer nieuwe hoef is het uiteindelijk de goedkopere optie

5 jaar geleden

Ik had voor dat ik zwanger was 80f en draag nu de xl van h& m en zit echt fantastisch

5 jaar geleden

Over welke bh van de h&m hebben jullie het dan? Ben ge茂nteresseerd maar krijg vele opties op de site 馃槂 kan iemand misschien een linkje delen? Alvast bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op Boelie21

Over welke bh van de h&m hebben jullie het dan? Ben ge茂nteresseerd maar ...
Die ik heb zie ik nu niet in de app. Maar ze lijken het meest hier op.