22 Reacties

4 jaar geleden

Asos

4 jaar geleden

Ik heb er een bij bonprix gehaald voor 60 euro

4 jaar geleden

Ik heb bij Bonprix een zwangerschaps/draagtas gekocht voor het voorjaar/zomer

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een herenvest gekocht! Vond het zonde om minimaal €60 uit te geven aan iets wat ik maar even kan dragen

4 jaar geleden

Ik heb ook niks gekocht bij mijn vorige zwangerschap. Ik liep vaak in een spijkerjasje of lekker vest rond.

4 jaar geleden

Heb er net een binnen gekregen via vinted voor €4,00. Dat was een goede tip via dit forum.

4 jaar geleden

Ik.heb dit niet gebruikt bij mijn vorige zwangerschap (ook kindje van juni), ook niet gemist. Een vest aan van manlief of een eigen vest los aan was voldoende

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap (juni) ook geen speciale jas gekocht. Ik denk dat ik mijn winter en tussenin jas tot ongeveer eind april paste. Daarna gewoon de rits los of zonder jas. Toen was het warm genoeg.

4 jaar geleden

Marktplaats of Vinted misschien?

4 jaar geleden

Lidl heeft nu ook zwangerschapsjassen. Misschien daar even kijken?

4 jaar geleden

Ik had er ook een topic over gemaakt; toen bij bonprix uitgekomen. Hele leuke jassen (wel allemaal met draagdeel, maar dat kun je dus eruit ritsen). Acceptabele prijs, rond de €50.

4 jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Ik had er ook een topic over gemaakt; toen bij bonprix uitgekomen. Hele leu ...
Ik heb ook XL en die passen dus prima :)

4 jaar geleden

Reactie op Baby18juni

Lidl heeft nu ook zwangerschapsjassen. Misschien daar even kijken?
Bedankt voor de tip! Heb er nog 1 kunnen bestellen 😁. Hoop dat het wat is .

4 jaar geleden

Vinted

4 jaar geleden

Mocht er nog iemand op zoek zijn, ik heb deze jas gekocht, zit heerlijk en kan die straks met de kleine in de draagdoek ook aan. Voor 27 vond ik dat een goeie keuze 😊

4 jaar geleden

Deze valt groot. Omdat je hem alleen dicht strikt past hij ook met je buik. Ik strik hem boven mijn buik dicht. Hij is er nog in maat xxl.

4 jaar geleden

Primark heeft fijne trenchcoats en betaalbaar!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Marktplaats en vinted. Heerlijk 2ehands!

4 jaar geleden

Reactie op AnkevRK

Mocht er nog iemand op zoek zijn, ik heb deze jas gekocht, zit heerlijk en ...
Ik heb deze ook vandaag binnen gekregen, en hoewel ik al 26 kg ben aangekomen kan ik toch gewoon in maat 38🤩 hij is erg flexibel/stretchy zit heerlijk.