15 Reacties

5 jaar geleden

Litello XXL kussen is echt zalig lekker dik en knus en groot slaap er echt goed op 😍😍

5 jaar geleden

Ik heb die toen lamg geleden van de prenatal gekocht. Die wqs zoo fijn! En zelfs na de zwangerschap sliep ik ermee. Ideaal!

5 jaar geleden

Ik zit te kijken naar de Doomoo Buddy die later ook als voedingskussen kan dienen!

5 jaar geleden

Ik heb de Doomoo Buddy. Vind hem erg fijn! En je kunt hem straks met borst voeden gebruiken😊

5 jaar geleden

Ik heb het Telano zwangerschapskussen XXL, iets aan de dure kant, maar een fijne vulling (geen balletjes), 2 hoezen (waardoor je nooit zonder zit), opbergtas en kan inderdaad later ook gebruikt worden als voedingskussen.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik een enorme u-vorm. Was wel 1.80 m aan beide kanten. Lag heerlijk, zeker aan het einde van de zwangerschap. Zowel aan je buik als aan je rug ondersteuning. Voor mijn man was het wat minder leuk - was net een fort van kussens in bed. Even gezellig tegen je aan komen liggen was er niet meer bij. Nu heb ik die van doomoo. Ligt lekker en neemt veel minder plek in bed in. Groot genoeg (iig bij mij, ben 1.67) om kussen tussen mijn benen te doen en ondersteuning te bieden aan mijn buik.

5 jaar geleden

Reactie op kyara fiers

Litello XXL kussen is echt zalig lekker dik en knus en groot slaap er echt ...
Idem hier!

5 jaar geleden

Ik heb een grote U en vind het drama om mee te slapen 😅. Heb afgelopen week een nieuwe besteld, een kleine wig; perfect voor tussen je benen. Slaapt zoveel rustiger

5 jaar geleden

Ik heb bij de lidl een zijslaapkussen gekocht, deze voldoet nu prima en ligt echt heerlijk! En neemt nog niet zoveel ruimte in beslag. Echt een aanrader, 12.99! Tegen de tijd dat de kleine komt ga ik pas over op een voedingskussen. Zodat deze nog lekker fris en stevig is als de kleine komt.

5 jaar geleden

Ik heb de bamboom al vanaf 7 weken ofzo? Die kan je met een drukkertje vastklikken en dan heb je voor de kleine straks een soort nestje! Er zitten geen piepschuimballetjes in en is 1 grote kussen, vind m heeeerlijk!! Was niet goedkoop maar maak er dan ook veel gebruik van en straks met de kleine ook natuurlijk 😊

5 jaar geleden

Ik heb deze, echt een absolute aanrader! Voor op de bank & mee te slapen! Super fijn!

5 jaar geleden

Ben er zelf ook eentje maar viel mij erg tegen. Wou graag iets voor tussen de benen en onder de buik maar het kussen is veel te dik om hem lekker onder de buik te leggen 😂 ik heb nu een kussen en dat werkt prima

5 jaar geleden

Reactie op Nudinen

Ik heb bij de lidl een zijslaapkussen gekocht, deze voldoet nu prima en lig ...
Ik kan deze niet vinden heb je een link?

5 jaar geleden

Ik heb het voedingskussen + hoes van de HEMA! Heerlijk om op m’n zij te liggen, en m’n buik/borsten/been te ondersteunen. https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/verschonen-verzorgen/voedingskussen-33360502.html

5 jaar geleden

Bil.com xl voedingskussen wel €50 euro maar ik slaap er ZOVEEL beter door! Echt een aanrader