24 Reacties
5 jaar geleden
Ik volg mee ik heb er een van Asos en een van de Hema maar ik trek er bij beide een onderbroek over aan omdat ze afzakken..
5 jaar geleden
Ik heb die van de hema, vind de zwarte kleur iets te donker maar zitten heerlijk!
5 jaar geleden
Ik heb er een aantal bij Calzedonia gekocht en ben er erg tevreden over!
5 jaar geleden
Spanx, heb een panty en een legging, wel iets duurder maar ik heb ze tijdens black friday gekocht voor de helft van de prijs, twijfel nu of ik er nog een moet kopen wat ik draag het bijna elke dag, de legging is wel wat strak om aan te trekken maar daarna zit het heerlijk en lekker het lekker stevig.
5 jaar geleden
Oehhhh de aller aller beste panties zijn wat mij betreft van het merk HEIST. Een Londens merk die je online kan bestellen. Ik draag al jaren de high waist panty met een heerlijke brede band die niet te strak zit en niet afzakt. Ik neem wel altijd een extra grote maat (ik heb maat 40, maar neem wel 42-44). Ze zijn duur maar fantastisch, ook nu ik zwanger ben.
5 jaar geleden
Reactie op Eva_L
Is dit een gewone of een zwangerschaps panty? Ik was laatst bij de Hema maa ...
Een zwangerschapspanty. Zit een fijne buisvorm in. Ik heb ze pas online besteld, toen was het 3+1 gratis. Verschillende DEN besteld
5 jaar geleden
Reactie op MommytobeMHK
Een zwangerschapspanty. Zit een fijne buisvorm in. Ik heb ze pas online bes ...
Buikvorm bedoel ik natuurlijk haha
5 jaar geleden
Reactie op Saar-Jo
Ik heb die van de h&m.
Nog een tip als het afzakt.. koop een maatje g ...
Misschien is dat het ook wel idd. Bedankt!!
5 jaar geleden
Reactie op MommytobeMHK
Een zwangerschapspanty. Zit een fijne buisvorm in. Ik heb ze pas online bes ...
Online wel verkrijgbaar volgens mij!
5 jaar geleden
Oysho. Alleen online verkrijgbaar. Super legging goede kwaliteit zitten heerlijk en ook lekker dik