26 Reacties
5 jaar geleden
Ik koop ze gewoon bij de zeeman. Gewoon normale panty’s kopen en dan de allergrootste maat . Dat is 48/52 geloof ik. Deze zitten heerlijk ruim bij de buik. Zelfs bij een mega tweeling buik :)
5 jaar geleden
Mijn collega gaf als tip.. draai je panty om, de kant van de billen op je buik. Ik weet niet of het helpt, ik draag eigenlijk nooit panty's 🙈
5 jaar geleden
Nou wat een zoek tocht is dit geweest, die van de Hema beschadigd snel door haakjes, die van Asos trok ik meteen kapot, die van de H&M zakte af. Nu heb ik er een van lindex en die ga ik zeker bij bestellen! Zit super fijn om de buik, mooie kleur en stevig zonder dat er lijntjes of iets in komen. Ik bestel m wel een maatje groter anders is ie best strak om de benen. Ze hebben verschillende panty’s maar niet met printjes geloof ik, ben al lang blij dat ik er een heb die wel fijn zit 😜 https://www.lindex.com/eu/p/7422714-80-black-maternity-medium-support-tights-40-denier
5 jaar geleden
Ik was er ook maar aan het kijken. Op dit moment draag ik nog een gewone panty/legging (15wk). Ik las dat verloskundigen/gynaecologen tijdens je zwangerschap steunkousen/compressiesokken adviseren o.a. voor het voorkomen van spataderen. Mijn verloskundigen heeft hier biks over gezegd. Is dit jullie geadviseerd?
5 jaar geleden
Reactie op El-Mika
Ik heb bij de Prenatal l/xl gekocht opa advies van personeel (heb altijd al ...
Dit had ik inderdaad ook! Deze kan ik denk ik pas aan wanneer ik ruim 30 weken ben gepasseerd schat ik zo in🤣
5 jaar geleden
Ik draag op dit moment nog een gewone panty, maar was ook op internet aan het zoeken naar fijne zwangerschapspanty's. Thnx voor de tips. Ik las dat verloskundigen en gynecealogen tijdens je zwangerschap steunkousen/compressiesokken adviseren o.a. voor het voorkomen van spataderen. Mijn verloskundige heeft hier niks over gezegd. Is dit jullie geadviseerd?
ADMIN
5 jaar geleden
Hoi!
Ik denk dat dit heel erg per persoon kan verschillen en misschien ook aan je maat kan liggen. Bij mij viel die van Prenatal enorm groot, zakte steeds af en was letterlijk binnen 2 uurtjes stuk bij het kruis. Ook had hij hele dikke naden bij de buik die je door mijn kleding heen zag (en ik draag geen strakke kleding). Ik draag sindsdien gewone panty’s een maatje groter. Dat werkt voor mij tot nu toe.
Ik heb ook weleens gelezen dat vrouwen gewone panty’s achterstevoren dragen, met de billen bij de buik. Dat zou je misschien ook eens kunnen proberen ☺️
Groetjes!
ADMIN
5 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Ik draag op dit moment nog een gewone panty, maar was ook op internet aan h ...
Hoi!!
Steunkousen kunnen ook erg goed helpen tegen vermoeide benen. Zeker als je buik wat zwaarder wordt, kunnen je benen sneller vermoeid raken en kan je hier krampen etc door krijgen. Steunkousen kunnen hiertegen helpen of het vermoeide gevoel verminderen.
5 jaar geleden
Heb een aantal zwangerschapspanty’s gekocht bij Calzedonia. Ben erg tevreden over de kwaliteit. Ze hebben ook een zwarte met polkadots, erg leuk.
Ben nu zelf 18+3 en bij mij zitten de panty’s inmiddels goed, maar dit hangt natuurlijk helemaal af van jouw buik
5 jaar geleden
Ik heb die van de Hema. Begonnen met dragen met 14 weken. Zit prima! Al zakken bij mij altijd alle panty’s af, dus ik draag er een extra onderbroek overheen