Hoi mama’s (to be),
Wij zijn eindelijk bezig met meubels aanschaffen na een hele verhuizing en hebben een prachtige box en ledikant kunnen aanschaffen. Wij willen alle meubels in het zwart dus we zijn nu nog op zoek naar een zwarte commode.. alleen zijn ze bijna niet te vinden en als ze er zijn zijn ze vaak boven de €200,-. Vind ik echt te duur!! Bij bol.com hebben ze wel een zwarte commode (Pukkie, €125,-) maar daar zijn heel veel slechte recensies van..
Help..😬
Wie weet waar je een mooie zwarte commode kan vinden onder de €170,-?? Tweedehands mag ook, maar wel in de buurt van Assen graag (max 50 km)
Alvast bedankt!
Marktplaats en fb groepen heb ik een paar zwarte gezien. Wij hebben zelf net 1 opgehaald voor 20 euro ( wel wit dan ) maar wilde aan een box niet veel uitgeven omdat ik niet weet hoeveel we die gaan gebruiken.
Ik zie op marktplaats in Assen een Hemnes opknapper die maar 60€ kost.. deze zijn echt heel goed te verven en op te knappen! Dit kun je ook met een zwarte verf doen..
De hemnes zwart van ikea is bruin/zwart. Hou hier rekening mee! Is echt anders zwart dan wat ik zie dat het ledikant heeft.
Verven/spuiten is het mooiste. Goed schuren en ook een grondverf in het zwart gebruiken. Als je man/vriend dit doet en je de babykamer goed lucht is het niet schadelijk. En je hoeft niet bang te zijn voor sabbelen met de kleine. (Dat doen ze trouwens vooral in t ledikant en niet aan de commode)