18 Reacties

2 jaar geleden

Komt door de banaan niks ernstigs aan

2 jaar geleden

Mijn zoon had het zojuist ook, gisteren een halve banaan op… hij heeft het vaker, maar dan rode. Zijn net bloedwormen om te zien (ken ik van de paarden)… ik moet het opvangen en laten testen bij de huisarts, de keren hiervoor kreeg hij nog geen vast voedsel. Ik laat je weten als ik wat weet. (Ik heb evt wel een foto van vorige week, de rode ‘wormpjes’. Voor als je wilt vergelijken?

2 jaar geleden

Ja! Banaan. Schrok me de eerste keer ook rot😁

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ook maar na een hele kleine hoeveelheid banaan. Het CB zei dat dit normaal is :)

2 jaar geleden

Oké nou hopelijk is het daardoor.. bij mijn zoontje waren het wel meer zwarte sliertjes.. dan denk ik van die kleine mini hapjes , vond het best veel. Als er nog meer mensen foto’s hebben, ik vind het wel fijn om te vergelijken. Lekker smakelijk ook 🤣🙈

2 jaar geleden

Reactie op Simoon5

Ja! Banaan. Schrok me de eerste keer ook rot😁
Oh, nee dit lijkt totaal niet op wat mijn zoon heeft.. gelukkig is het bij jullie van de banaan zo te lezen!

2 jaar geleden

Reactie op samanthaaxx

Oh, nee dit lijkt totaal niet op wat mijn zoon heeft.. gelukkig is het bij ...
Mijn zoontje heeft dit altijd zo na banaan.. hij heeft nooit rode sliertjes gehad.. hopelijk is het niks bijzonders!

2 jaar geleden

Dit was de eerste x dat ik het zag, het lijkt met de keer erger te worden. Vanavond zat het dus echt helemaal vol hiermee… zal de volgende poepluier nog een foto proberen te maken🤣

2 jaar geleden

Nou, gisteren en vandaag was het weer zo ver… nu is zijn ontlasting ook heel anders van structuur en kleur en zit helemaal vol met die sliertjes. Ik maak me toch wel echt zorgen… is het bij jouw kindje weg ts?

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft geen poepluier meer gehad in tussentijd. Vaak zit er een dag tussen. Zodra hij ontlasting heeft gehad zal ik het laten weten

2 jaar geleden

Reactie op samanthaaxx

Nou, gisteren en vandaag was het weer zo ver… nu is zijn ontlasting ook hee ...
Dit zijn niet zwarte sliertjes van banaan.. de zwarte sliertjes van banaan zijn echt zwart en dunne sliertjes.. geen idee wat dit is 😱

2 jaar geleden

Niet meer gereageerd, nu heeft ons kleintje niet vaak een poep luier .. ondertussen al 2x ontlasting gehad en geen sliertjes deze keer. Zodra het er weer in zit maak ik een foto.

2 jaar geleden

Kijk nu weer

2 jaar geleden

Reactie op stephhhh

Kijk nu weer
Ik kom toevallig net bij het consultatiebureau vandaan. Zij gaf aan dat als de sliertjes groen/zwart zijn, dit van banaan is. Heeft jouw kindje toevallig banaan op? De rode sliertjes van m’n zoontje is idd geen banaan zei ze, ik moet er meer actie op gaan zetten. De (leerling)huisarts is wat te onverschillig vond ze

2 jaar geleden

Reactie op samanthaaxx

Nou, gisteren en vandaag was het weer zo ver… nu is zijn ontlasting ook hee ...
Weten jullie ondertussen wat het is/ was. Mijn dochter van 6 maanden heeft ook iets dergelijks

2 jaar geleden

Reactie op KevinT

Weten jullie ondertussen wat het is/ was. Mijn dochter van 6 maanden heeft ...
Dit gebeurt vaak na het eten van banaan, heeft je dochtertje dat gegeten?

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Dit gebeurt vaak na het eten van banaan, heeft je dochtertje dat gegeten?
Ze heeft idd wel op een banaan gesabbeld...ik was benieuwd of het dat was....de foto hieronder en deze https://community.24baby.nl/forum/baby/rode-wormen-baby-7-maand-let-op-met-foto-3jZm63. Leken te sugereren dat het toch wat anders kan zijn ( ze heeft ook al lang last van haar darmpjes, zonder gekende oorzaak). Het zijn Eerder wat hardere sliertjes.

één maand geleden

Hier vandaag ook banaan gegeten en ook de zelfde stoelgang