34 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze (en nog een andere kleur).

2 jaar geleden

Ik zou inderdaad gewoon voor een wasbare zwemluier gaan, heb je tegenwoordig in heel veel printjes! Zoek bijvoorbeeld eens van Blumchen, zijn nog geen 10 euro, kan je nog eens wisselen ☺️

2 jaar geleden

Hema en Babystyling

2 jaar geleden

Wij hebben een hele collectie wasbare zwemluiers. Zoveel leuke printjes. We hebben ook een leuk zwembroekje gekregen en die was van de Hema, maat 68.

2 jaar geleden

Ik heb deze van quapi in maat 68. Alleen nu wel uitverkocht bij bol.com
Wij hebben deze voor ons zoontje, zo leuk 😍 https://www.kidsdepartment.nl/liewood-duke-board-shorts-stripe-mustard-white.html?utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_campaign=369493&awc=25336_1643743291_d1ee272bf88497ef620e3ea9a9d12618

2 jaar geleden

Dankjulliewel voor de tips van de wasbare! Dat kende ik helemaal niet

2 jaar geleden

Hier een zwemluier van HappyBear

2 jaar geleden

Ik zag vandaag bij de c&a in de opruiming zwembroekjes liggen, misschien heb je wat aan die tip. Ik kocht er zelf 3 korte broekjes voor €1,50 in de sale. Dacht die neem ik maar vast mee voor de zomer.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Wij ook! Super fijn zijn die

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Wij zijn hier ook heel blij mee. We zwemmen elke week. Ziet er comfortabel uit bij hem.

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Ik gebruik alleen een zwemluier
Ja dit. Ik heb een wasbare zwemluier voor mijn dochter. Ik ga op deze leeftijd echt nog niet lopen pielen met een badpakje. 😅

2 jaar geleden

In het zwembad waar wij gaan voldoet een gewone zwemluier. Daar hoeft geen gewone zwembroek over heen 😊

2 jaar geleden

Ter Stal heeft er genoeg en nu 50% korting