6 Reacties

2 jaar geleden

Wij zij vorige jaar met onze zoon toen 3 maanden naar Spanje geweest. Gewoon in z’n zwembroek en een aantal x per dagen smeren. Ook als hij in t water was geweest smeerde we hem opnieuw in en dat ging eigenlijk prima. Verder is een petje/hoedje wel echt een aanrader voor de oogjes en neus. Ik zou zelf geen lange mouwen badpak aan doen, het is daar al warm zat denk ik. Ik weet nog van onze zoon dat hij in zijn luier z’n warmte al niet kwijt kon

2 jaar geleden

Ik ben voorstander van een badpakje met lange mouwen. Er wordt aangeraden om tot 3 jaar zo weinig mogelijk in de zon te komen (kan je natuurlijk niet vermijden). Met zo een uv pakje moet je minder insmeren. Goede zonnecrème en een hoedje zijn ook belangrijk. Bij ons gaan de zonvakanties steeds vlot.

2 jaar geleden

Ik heb een pakje met mouwen van lassig en ook T-shirt met korte broek van lassig. Die hebben een hoge beschermingsfactor. Daarnaast altijd smeren met een hoge factor. Kinderhuid is zeer kwetsbaar en direct zonlicht is schadelijk voor de huid.
Ik kwam deze tegen, ik heb geen dochter anders had ik er een gekocht 😜 https://zoenvoorgust.be/collections/swimwear/products/long-sleeve-swimsuit-more-colors

2 jaar geleden

Zeker UV-werend pakje met schouders en armen bedekt! En inderdaad een zonnehoedje met zo’n flap in de nek. Zelf gaan we vaak naar het Caribisch gebied en zelf draag ik dan ook UV-werende kleding met hoge hals en schouders bedekt, scheelt zoveel verbranden!!

2 jaar geleden

Ik heb een badpakje met bijpassend uv shirt met lange mouwen. In het najaar in de uitverkoop gekocht. Het is echt veel schattig dus ik hoop dat het qua maat gaat passen.