7 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben met 9 maanden op vakantie gegaan en gaan zwemmen. Bad was niet verwarmd. Mn meisje is van 08-06

2 jaar geleden

Reactie op kimbeerly1992

Ik ben met 9 maanden op vakantie gegaan en gaan zwemmen. Bad was niet verwa ...
En dat ging goed? Mijn zoontje is van 6-6. Heb je iets speciaals gedaan? Bijvoorbeeld niet te lang ofzo? Of het in de gaten gehouden qua tempratuur met een thermometer of iets?

2 jaar geleden

Zwem als met de kleine vanaf 4 maanden zo nu en dan , eerste keer was Center parcs dat was lekker warm. Na een halfjaar ook het gewone zwembad , niet langer dan een kwartier achter elkaar doe ik altijd en gewoon goed hun nekje blijven voelen op temp.

2 jaar geleden

Ik ben een paar weken terug driekwartier naar het plaatselijke zwembad geweest, op een zondagmiddag. Toen was mijn dochter 7 maanden oud. Ging prima, maar daarna was ze wel erg moe, daarom hield we het ook kort.

2 jaar geleden

Wij zijn een paar keer gegaan eerste keer was ze 5 maanden. Half uurtje per keer, anders is het snel te lang en te koud

2 jaar geleden

Wij gaan op dinsdag altijd babyzwemmen. Maar we zijn een keer geweest dat het niet extra verwarmd was. Ging ook prima, 3 kwartier lang!

2 jaar geleden

Ik ga sinds ze 3.5 maand is babyzwemmen en is niet extra verwarmd. Duurt drie kwartier en houdt ze gewoon vol.