11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een band waarin hij kan zitten

2 jaar geleden

Wij hadden een swimtrainer (Fred’s swimtrainer) gekocht voor de vakantie, die gaat tot 4 jaar, maar mevrouw weigerde er in te gaan 🙈

2 jaar geleden

Tot nu toe gingen wij altijd zonder hulpstuk zwemmen (gewoon vasthouden). Nu heb ik een band gekocht: freds swimtrainer. Had er veel goede dingen gehoord, is van 3 mnd tot 4 jaar te gebruiken. Zelf nog niet getest maar benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Moe-der

Wij hadden een swimtrainer (Fred’s swimtrainer) gekocht voor de vakantie, d ...
Oei, dat belooft: heb die net ook gekocht 🙈🙈

2 jaar geleden

Bedankt allemaal 😊

2 jaar geleden

Toevallig gister gezwommen zo

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon standaard zwembandjes. Je hebt ze ook met een extra band om het lichaam.

2 jaar geleden

Wij hebben een baby float gebruikt (zo’n gele) afgelopen week op Menorca. Leuk is om dit in een peuterbadje te gebruiken. Ze kunnen dan over de bodem lopen! Die van ons vond het fantastisch. Ik gok dat ze hier met onze andere vakantie als ze 14 maanden is ook nog in kan..

2 jaar geleden

Je hebt de intex babyfloat ook van 1-2 jaar.

2 jaar geleden

Wij hebben deze https://www.babypark.nl/swimtrainer-classic-rood-6-18-kg.html?gclid=Cj0KCQjwzLCVBhD3ARIsAPKYTcQEjfz8UgrKe_zU0Y-GO8kzm0d3u_UYv6CyDzp2tNJiUG_VI7eWS3IaAlLCEALw_wcB Ze is nu een jaar maar met 3 maanden konden we deze ook al gebruiken. Deze zou tot 4 jaar kunnen heb ik begrepen maar weet niet of dat ook zo is. Onze dame zwemt hierin zelfstandig: ze beweegt hele pierebad door en kan haar armen ook gebruiken om een bal of emmertje vast te houden

2 jaar geleden

Wij gebruiken de intex baby float. Staat inderdaad op van 6 tot 12 maanden, maar ook dat het tot 11kg kan. Onze dochter weegt nog maar 8.5kg dus denk dat we deze nog wel even kunnen gebruiken