35 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg mee was toevallig vandaag erover na aan het denken.

4 jaar geleden

Waterwipes zijn super!

4 jaar geleden

Meestal gewoon van de jumbo eigen merk. Eerst gebruikte ik Zwitsal of wat er maar in de aanbieding was.

4 jaar geleden

Pampers pure aqua. Fijn in gebruik. Zitten geen heftige geurtjes oid in waar m'n dochtertje niet tegen kan.

4 jaar geleden

Ik gebruikte in het begin neutral omdat ik bang was voor allergische reacties. Dit viel reuze mee want nu heb ik vaak de billendoekjes van de Lidl en dat gaat super goed

4 jaar geleden

Ik ben fan van waterwipes. Wel duur, bij de bol.com nog wel te doen.

4 jaar geleden

Wij hebben er van pampers sensitive. Van degenen met geur, krijgt ons dochtertje uitslag. Waterwipes zijn ook goed, maar duurder :-)

4 jaar geleden

Wij gebruiken naïf omdat onze dochter anders heel snel een droge huid krijgt. Wel gewoon normale billendoekjes en die waterwipes hebben we vaak in huis voor haar gezicht na het eten wanneer we onderweg zijn. Deze z’n de laatste tijd wel is in de reclame bij de Etos 1+1.

4 jaar geleden

Waterwipes in het begin (groot verpakking via Bol of soms Wehkamp). Later ook neutral. Nu onze zoon zindelijk is zijn ze nog steeds handig voor gezicht en handjes. Alle andere met rotzooi hebben we vermeden, omdat hij snel luier uitslag kreeg maar ook uit principe. Ze zijn nog zo klein dus we probeerde alle baby producten natuurlijk aan te schaffen. Gaan we nu ook weer doen :-)

4 jaar geleden

Wij gebruiken als doekjes pampers aqua pure, echt super fijn! Onze zoon heeft een erg gevoelige huid. En als bad/douche producten sanex 0 % (roze letters op etiket zonder parfum)

4 jaar geleden

Pampers sensitive vanaf de geboorte gebruikt. Nooit last gehad

4 jaar geleden

Waterwipes! Mijn dochter is 2 jaar en heeft alleen luier uitslag gehad als ze ziekjes was. Die wipes zijn echt super en raad ze iedereen aan. Ze zijn natuurlijk wel prijziger dan gemiddeld merk maar dubbel en dwars waard. Ik koop altijd een maandpakket bij bol.com. 💜🙆🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik ben fan van waterwipes. Wel duur, bij de bol.com nog wel te doen.
Precies!

4 jaar geleden

Reactie op J.W.O.

Waterwipes! Mijn dochter is 2 jaar en heeft alleen luier uitslag gehad als ...
Heb je toevallig een idee hoe lang je de pakjes ongeopend kan bewaren vooraleer ze gaan uitdrogen?

4 jaar geleden

Zwitsal test op dieren.. 🥺 Dat weerhoud mij om het te kopen!

4 jaar geleden

Zwitsal test op dieren.. 🥺 Dat weerhoud mij om het te kopen!
Zwitsal en de overige bedrijven van Unilever testen zelf test niet op dieren. Wel zijn ze er transparant over niet 100% zeker te weten of de ingrediënten die ze gebruiken niet eerder getest zijn op dieren. Eerlijk ja, maar heel “sustainable” en oplettend naar dierenproeven zijn ze niet.

4 jaar geleden

Wij gaan naïf gebruiken en pampers aqua pure ook de baby lijn van burt’s bees is er fijn! Daarnaast heb ik de tip gekregen om cocosolie te gebruiken. Zelf een hele gevoelige huid en wil geen troep als oa Zwitsal gebruiken.

4 jaar geleden

alles van Zwitsal ❤️

4 jaar geleden

Ik heb de doekjes van Etos gehaald en de verzorgings producten van weleda

4 jaar geleden

Ik begin met te kijken hoe mijn kleintje op kruitvat reageert, hebben niet echt een grote portemonee, als blijkt dat de kleine er niet tegen kan nog wel wat dingen uit te proberen uit de gratis boxen. We gaan het wel zien.