12 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Wil niet slapen, drinkt veel minder en onrustiger dan normaal, is erg jammerig. Volgens de oei ik groei app zit ik middenin de sprong en duurt het nog 4 dagen 🥲 snachts ook vaker wakker omdat ze overdag slechter slaapt..

3 jaar geleden

Reactie op 123fi

Hier hetzelfde. Wil niet slapen, drinkt veel minder en onrustiger dan norma ...
Oooo drama hè hier precies hetzelfde idd. Wat je ook doet het is niet goed hahaha
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, blij te lezen dat er meerdere last van hebben rond deze termijn. Hoe lang zal zo’n sprong duren? Vorige hebben we niet gemerkt.

3 jaar geleden

Reactie op MelissaG95

Heel herkenbaar, blij te lezen dat er meerdere last van hebben rond deze te ...
Ja drama he haha. Deze duurt maar 1 week ongeveer. De sprong van 4 maanden schijnt nog erger te zijn 🥶

3 jaar geleden

Mijn zoon (12weken) ook sinds paar dagen onrustig huilt vaker slapen doet hij ook heel onregelmatig, hij drinkt ook vaker en spuugt daarom ook meer dan normaal pfff ik denk dan zelf regeldagen ofzo daar lijkt het op... hoop dat het niet lang duur

3 jaar geleden

Ja, hier ook. Lijkt wel een ander kind. Ze slaapt ook heel slecht. Jullie kindjes ook. En opeens echt krijsen als het slapen niet lukt en bij honger, terwijl ze dat eerst niet deed.

3 jaar geleden

Reactie op Ccee

Mijn zoon (12weken) ook sinds paar dagen onrustig huilt vaker slapen doet ...
Hier inderdaad ook vaker drinken opeens weer.

3 jaar geleden

Hier ook een heel ander kind, al 2 dagen korte slaapjes, terwijl ze voorheen prima overdag in de cosleeper zelf in slaap kon vallen en dan 3 uur kon slapen. Nu met veel wiegen door papa of in slaap voeden door mama een half uurtje slapen max. Soms ineens keihard huilen, terwijl ze dat nooit doet zonder dat wij de reden kunnen achterhalen. Ze sliep regelmatig nachten door en kwam vannacht iedere 3 uur voor een voeding, terwijl ze overdag al vanaf week 2 op om de 4 uur zit... Ik mag hopen dat dit een sprongetje is, want ik herken mijn relaxte vrolijke meisje niet terug. En hoop dat ie snel weer over is!

3 jaar geleden

Reactie op Tostos

Hier ook een heel ander kind, al 2 dagen korte slaapjes, terwijl ze voorhee ...
Dat is precies wat wij ook zeggen idd waar is ons rustige meisje nou hahs

3 jaar geleden

Reactie op Tostos

Hier ook een heel ander kind, al 2 dagen korte slaapjes, terwijl ze voorhee ...
Hier hetzelfde! Van 2-3 uurtjes slapen in de middag. Nu slaapjes van 10 min. Wel erg moe zijn maar kan niet doorslapen. En ineens uit het niets heel hard huilen en ontroostbaar. Hoop ook echt een sprongetje!

3 jaar geleden

Reactie op susanne81

Hier hetzelfde! Van 2-3 uurtjes slapen in de middag. Nu slaapjes van 10 min ...
Van wanneer is jouw kleine? De mijne 5 juni, dus net 11 weken. Vanavond moest ze ZO hard huilen, zo zielig... Ze huilt bijna nooit, in ieder geval niet zonder aanwijsbare reden (bijna altijd honger of moe, en vaak zijn we dat zelfs voor). Nu krijste ze de hele buurt bij elkaar, was even ontroostbaar 😭 Hoop dat dit sprongetje snel over is, want dit was wel zo zielig...

3 jaar geleden

Reactie op Tostos

Van wanneer is jouw kleine? De mijne 5 juni, dus net 11 weken. Vanavond moe ...
Mijn zoon is van 11 Juni en laatste dagen ook krijsen uit het niets! Zo zielig idd. Niets helpt en ineens ook weer over. Slaapt gelukkig in de nacht wel goed. Ik krijg ook niets gedaan overdag. Soms slaapje in de wandelwagen of draagzak maar steeds maar kort.