11 Reacties

3 jaar geleden

Vanaf welke week zou je de baby kunnen voelen mss?

3 jaar geleden

Ik heb net voor het eerst mijn baby gevoeld! Een plopje links net onder m’n navel 🥺

3 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Vanaf welke week zou je de baby kunnen voelen mss?
11 weken

3 jaar geleden

Ik kan niet wachten. Dit termijn is wel heel erg vroeg. Kan het niet iets in darmen zijn? Ik voelde met 9 weken ook iets wat op de plopjes van de vorige zwangerschap leek maar dit kan niet anders dan darmen zijn

3 jaar geleden

Reactie op sour

Ik heb net voor het eerst mijn baby gevoeld! Een plopje links net onder m’n ...
Ja ik dus ook maar dan net rechts😄

3 jaar geleden

Reactie op mdebruin

11 weken
Nee met 11 weken zeker niet dan zijn het echt je darmen. Meestal tussen de 18 en de 22 weken. Ik ben zelf nu 19+5 en ik voel haar nog niet echt afentoe lijkt ze tegen mijn hand aan te schoppen maar das maar heel minimaal.

3 jaar geleden

Hier zie je waar je je baby kan voelen bij het aantal weken. Rond 13 weken kan het eigenlijk echt nog niet bij je navel zitten, als je de baby zou voelen dat is dat rond je schaambot. Ik hoef/wil geen discussie starten over of je je baby wel of niet hebt gevoeld, maar pas rond 20 weken ga je het rond je navel voelen, dus voor nu zijn het echt je darmen! 😉 Je darmen verplaatsen zich overigens wel naar boven, vandaar dat je daar ineens plopjes voelt die normaal alleen in je onderbuik zijn.

3 jaar geleden

Ik ga morgen mijn 13e week in en voel de kleine echt al wel rechts onderin net boven m'n lies als ik in een bepaalde houding zit op de bank of als ik savonds in bed lig. Ik herken dit gevoel van m'n eerste zwangerschap.

3 jaar geleden

Nee met 11 weken zeker niet dan zijn het echt je darmen. Meestal tussen de ...
Ja dat verschilt echt heel erg hoor. Ik voelde onze eerste al met 15 weken en die schopjes werden steeds duidelijker. Met 19 weken zag je het al duidelijk aan de buitenkant bewegen hier. Kan met allerlei factoren te maken hebben hoe snel of hoe laat je je kindje voelt.

3 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Hier zie je waar je je baby kan voelen bij het aantal weken. Rond 13 weken ...
Ja zie je ik twijfelde al ivm de locatie (mn jongste is alweer 7 dus tis ff geleden ook🤷‍♀️) maar daar had ik ff niet bij stilgestaan idd dat je darmen en alles natuurlijk nu ook op een andere plek ligt! Bedankt 😄dat klinkt logisch. Handig plaatje ook! 😊

vorig jaar

Ik ben nu 13 weken zwanger. Bij mijn eerste 8 jaar geleden voelde ik haar bij 14 weken. Vandaag de echo. Zegt ze voel je de baby al. Ik zeg dacht het wel alleen dat kan niet dus zullen de darmen zijn. Zegt ze nee kindje beweegt heel veel en de ligging zit zo dat je het echt wel kan voelen. Dat gebeurde ook😂. Ik was ook verbaasd hoe hoog mijn baarmoeder al zat. Kon het niet geloven echt wel tegen de navel aan. Dus welke zwangerschap is echt anders en niet iedereen is standaard