406 Reacties

5 maanden geleden

Hou op, hou op.... We zitten nog in de sprong of wat het ook mag zijn. Maar ik wil een adempauze. Dit topic maakt me nu al nerveus 🤣

5 maanden geleden

Sprong 10 bijna voorbij, maar al bijna 2 weken lang elke nacht tot 2 keer toe wakker. En wakker vanaf half 6, klaar om de dag te beginnen 😅😢

5 maanden geleden

Weet niet waar die van ons in zit, gebruiken geen sprongen of iets, maar heeft na een aantal weken meerdere uren per nacht wakker te zijn al 3 nachten voor ons gevoel doorgeslapen. Nu komt hij alleen nog voor een slokje water of om geborgenheid te hebben🥳🥳

5 maanden geleden

Ik ben heleeeemaal overprikkeld. Het gehuil en niet slapen is me echt te veel. Zit echt weer een beetje op de top voor ik flip. Dus goed dat ik ga werken zo. De hartkloppingen vliegen me borst bijna uit. En kind is oververmoeid lekkere combi

5 maanden geleden

Hier denk ik ook. Dutjes gingen goed, ik legde haar neer en ging weg, ze viel gelijk in slaap. Nu is het huilen als ik wegga, moet naast haar liggen... Maar ze gaat dan alsnog niet slapen. Ligt nu al een uur hier naast haar, haar ogen blijven wijd open. Ze huilt niet, dus blijf maar naast haar liggen. Misschien dat ze nog in slaap valt en anders is dit een rustmoment geweest. Geen idee hoe dit weer aan te vliegen.

5 maanden geleden

Hier gaan de middagdutjes goed naar savonds niet zo.. Inslapen gaat nog wel maar ze begint standaard tussen 21.30 en 22.00 uur te huilen. En als je er dan heengaat wordt ze alleen maar hysterischer 😅 Tips zijn welkom. Wij hebben het een beetje opgegeven en nemen haar bij het eerste huiltje maar bij ons in bed, daar slaapt ze de hele nacht door. Zal ze hier aan kunnen wennen? Dat ze standaard rond die tijd wakker kan worden zodat ze bij ons in bed gaat? 😅😅

5 maanden geleden

Reactie op Chaoot

Hier gaan de middagdutjes goed naar savonds niet zo.. Inslapen gaat nog wel ...
Wij doen precies hetzelfde. Het gaat wel weer over, denk ik maar ☺️ bij onze oudste is t ook goed gekomen.

5 maanden geleden

Reactie op Sansmits

Wij doen precies hetzelfde. Het gaat wel weer over, denk ik maar ☺️ bij onz ...
Hier na wakker worden ook bij mij in bed. Ene nacht al om 23:00 uur en heel soms om 5:00. Het wordt vast beter🍀

5 maanden geleden

Gister om 7:20 wakker ipv 9:00 op mn vrije dag. Tsja mag niet klagen. Vanochtend daarentegen was het 5:45 😴.. Slapen overdag wordt ook met de dag dramatischer. Gister van 10:30 tot 12:30. Vandaag van 12:00 tot 12:45 en zonet een half uurtje. Ik hou m'n hart vast voor vanavond 🥲

5 maanden geleden

Ik word nu al bang van deze verhalen 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Fennx3

Gister om 7:20 wakker ipv 9:00 op mn vrije dag. Tsja mag niet klagen. Vanoc ...
Huh, maar hoeveel slaapt jouw kindje normaal dan wel niet?? Overigens snap ik dat iedere achteruitgang qua slaap gewoon mega vervelend is hoor! Maar gewoon nieuwsgierig

5 maanden geleden

Reactie op Myrthe<3

Huh, maar hoeveel slaapt jouw kindje normaal dan wel niet?? Overigens sna ...
Gaat altijd rond 19:00 naar bed. En op mijn vrije dagen was het de laatste tijd steeds 09:00 opstaan 🙈.. En smiddags nog 2 uur, soms 3 uur slapen. De ene x verdeeld over 1 slaapje.. andere x 2 slaapjes.

5 maanden geleden

Reactie op Fennx3

Gaat altijd rond 19:00 naar bed. En op mijn vrije dagen was het de laatste ...
Wowwww 😀

5 maanden geleden

Reactie op Liselotte Sels

Wowwww 😀
Ja het is echt een slaapkop. Vorige week wou hij zelfs niet uit bed na zijn middagdutje. Man is weer naar beneden gegaan. Kind nog een half uur geslapen 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Fennx3

Gaat altijd rond 19:00 naar bed. En op mijn vrije dagen was het de laatste ...
Oh wat genieten zeg. Gezonde jaloezie hier 😂. Blij voor jou!!

5 maanden geleden

Reactie op Myrthe<3

Oh wat genieten zeg. Gezonde jaloezie hier 😂. Blij voor jou!!
Ah lief. Dankjewel! Ik weet dat we in onze handen mogen knijpen. Ik heb ook echt zoveel respect voor ouders met kindjes die niet doorslapen en hulp moeten hebben met inslapen en dergelijke. Kan me niet voorstellen hoe zwaar dat is. Maar on-topic: hier gaat het vanavond goed. En bij jullie?

5 maanden geleden

Zijn jullie kindjes allemaal al 18 maand of is het bij jullie eerder begonnen? Luuk is pas aankomende week 17 maand maar wordt nu ‘s nachts wakker en wil dan perse bij ons in bed. Maar gaat dan vervolgens eerst een uur klieren. Echt het gevoel dat hij de grenzen aan het opzoeken is😵‍💫

5 maanden geleden

Hier begon ze rond 21.30 uur weer met huilen. Maar wij wilden nog niet zo vroeg op bed dus dochter even naar beneden gehaald. Daar zat ze op de bank met een gezicht van "hoe kun je me dit aandoen", dus al snel weer naar boven naar haar eigen bedje en gezegd dat papa en mama in het weekend niet zo vroeg naar bed gaan. Ze werd om 03.00 weer huilend wakker en toen is ze lekker tussen ons in weer in slaap gevallen En dat terwijl rond 01.00 uur de rookmelder beneden uit het niets afging. Wat een naar geluid en zij bleef gewoon liggen 😅😅

5 maanden geleden

Reactie op KimRu

Zijn jullie kindjes allemaal al 18 maand of is het bij jullie eerder begonn ...
Mijn zoontje word in december pas 18 maanden

5 maanden geleden

Haha was gister op zoek naar dit topic en toen bestond het nog niet..😂 wow ons zoontje sliep de afgelopen 2 maanden ZO goed en lang en lief ennn nu sinds twee dagen wil ie niet meer slapen, al twee avonden tot 10u op terwijl ie normaal rond 7en al ligt🫠 ikzelf 7,5 maand zwanger, helemaal top dit😮‍💨