44 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op ella1994

Bij ons wordt hij tegenwoordig 5 uur wakker. Schiet me lek. Als iemand een ...
Ohhh mijn god hier ook echt drama

22 dagen geleden

Nou hier was het drama overdag en snachts prima maar ik denk stilte voor de storm. Hij word 18juni 2jaar. Ik zit echt te wachten tot de ellende begint...😑😭

22 dagen geleden

Reactie op aylinalken

Nou hier was het drama overdag en snachts prima maar ik denk stilte voor de ...
Hehe wie weet valt het mee 🤞 Was 16-18 maand heftig bij jou? Hier ook eentje van 18 juni 😊😊

22 dagen geleden

Reactie op Liselotte Sels

Hehe wie weet valt het mee 🤞 Was 16-18 maand heftig bij jou? Hier ook eent ...
Bij mij was het ongeveer met 18 maanden ineens drama. Hier wellicht te maken met spraakontwikkeling. Ging ineens woordjes leren.

20 dagen geleden

Reactie op KimRu

Hier gaat in slaap vallen goed maar hij was vannacht van 23:45 tot 3:00 kla ...
Dit hier nu voor de tweede nacht, afgelopen nacht amper geslapen en nu dus weer niet. Ik.ben.stront.chagrijnig!

19 dagen geleden

Volgens mij zijn we hier ook begonnen 🫣🫣 de hele week te laat slapen en om 6 uur wakker. Vandaag was het half 5. Ik vind die vroege ochtenden zo lastig met slaapjes. Hoe zouden jullie het aanpakken?

17 dagen geleden

Reactie op Elsjexx

Volgens mij zijn we hier ook begonnen 🫣🫣 de hele week te laat slapen en o ...
Ik houd dan ongeveer een wakkertijd van 6 uurtjes. Omdat hij anders oververmoeid raakt

11 dagen geleden

Pfff. Hier was ze altijd al redelijk vroeg (lees 6u, half 7), maar dat zijn we inmiddels wel gewend en is prima. Maar nu sinds 3 dagen elke ochtend om 4u30 KLAARwakker en de dag beginnen… zeg me dat ik niet de enige ben 😵‍💫. Maakt ook niks uit of ze een lang of kort dutje doet… ik hoop maar dat het de slaapregressie is. Weten jullie waar die met 2 jaar mee te maken heeft, welke ontwikkeling? Ik dacht taalontwikkeling, maar praten kan ze namelijk al heel goed. Ze maakt al volzinnen met werkwoord en al…

7 dagen geleden

Vannacht was het absolute dieptepunt tot nu toe denk ik: wakker van 3u15 tot 6u15 (en ik dus ook) 😣😣😣 Hoe gaat het nog bij jullie?

7 dagen geleden

Reactie op Liselotte Sels

Vannacht was het absolute dieptepunt tot nu toe denk ik: wakker van 3u15 to ...
oh noooooo! en even een vraag: heb je een nachtlampje? hier had ik toen een tijd terug ook ineens door dat ie dat heel fijn vond

7 dagen geleden

Reactie op Vlinder94

oh noooooo! en even een vraag: heb je een nachtlampje? hier had ik toen een ...
We hebben zo'n klein spaarlampje dat in het stopcontact steekt zodat het niet pikdonker is. Waarom?

7 dagen geleden

Reactie op Liselotte Sels

We hebben zo'n klein spaarlampje dat in het stopcontact steekt zodat het ni ...
door wat ik als laatste schreef! hier ook periode van slecht slapen en met lampje ineens weer goed. Maar dat is het dus ook niet! dacht wieeeee weet!! vind het rot voor jullie!

7 dagen geleden

Ook wij zijn op, wat een hel! Niet meer zelf in slaap vallen, halve nacht wakker en om 5 uur begint de dag al 3 weken lang. Helemaal klaar mee. 🙈😱

6 dagen geleden

Nou hier lijkt hij ook te beginnen hoor! Normaal al een dame die tijd nodig heeft om in slaap te vallen ( lees makkelijk 1 - 1,5 uur) wel zelfstandig maar heeft het nodig om prikkels te verwerken denken we. Echter nu echt nog veel langer!! Ook in de nacht weer klaar wakker en lukt het niet echt om zelf in slaapnte vall3n, zelfs met onze hulp lukt het niet eens... ook middag dutje worden regelmatig geweigerd ( gaat dan wel naar bed maar slaapt dan niet). Wil haar er nu ook niet weer te veel aan laten wennen dat we haar helpen met in slaap komen want dan word het alleen nog maar lastiger voor haar hierna ben ik bang. Nu ook bijna uitgerekend van nummer 2 dus zou wel slechte timing zijn als ze nu zo gaat spoken😱

6 dagen geleden

Mijn zoontje slaapt nu steeds pas rond kwart over 9. Hoort dit ook bij de slaapregressie waar jullie over spreken? Tussen de middag slaapt hij soms nog 2,5 uur, meestal 2 uurtjes.

6 dagen geleden

Reactie op Mich256

Mijn zoontje slaapt nu steeds pas rond kwart over 9. Hoort dit ook bij de s ...
Zeker. Hier meestal rond 21u, 21u30, 22u. Soms vroeger (als ze geen dutje doet), soms nog later (als haar dutje te lang of te laat was)....

6 dagen geleden

Pffff ik heb net even een potje gehuild zo pittig vind ik het. De hele dag een pittige peuter en dan savonds nog geen minuut voor jezelf. Hier gelukkig de nachten wel goed maar voordat hij slaapt is het een uur of 11 en tot die tijd kunnen we zijn kamer niet verlaten zonder dat hij de hele buurt bij elkaar krijst..

6 dagen geleden

Reactie op Bloem1234

Pffff ik heb net even een potje gehuild zo pittig vind ik het. De hele dag ...
Ik vind het ook zeer pittig, inderdaad vooral omdat alles overdag ook zo moeilijk gaat en lang duurt momenteel... het is heel intens.

5 dagen geleden

Reactie op Liselotte Sels

Ik vind het ook zeer pittig, inderdaad vooral omdat alles overdag ook zo mo ...
Ja echt he dat is het goede woord haha intens. Hopelijk gaat het snel over

4 dagen geleden

Nou ik denk dat mijn dochter er ook in zit. Ze sliep zooooooo goed. Ze is nu ineens heel vroeg (rond 4.30-05.00) in de ochtend klaarwakker 😞