20 Reacties

3 jaar geleden

Heb via vinted jollein gekocht. Super fijne slaapzak en dus niet zo duur

3 jaar geleden

Ja, puckababy is duur, maar zo het geld waard! Tot 2/2,5 jaar heb je er geen omkijken naar! Wij zijn verliefd! Ideale slaapzakken en goede kwaliteit!!

3 jaar geleden

Vinted voor Puckababy?

3 jaar geleden

Meyco nu een halfjaartje. Bevalt erg goed!

3 jaar geleden

Puckababy is echt je geld waard. Onze zoon is nu ruim 3 (januari 3 geworden) en slaapt er nog steeds in. Ideaal.. echt super handig en gewoon echt kwaliteit. Hij heeft 'm nu al 2,5 jaar bijna dagelijks in gebruik. Hij is ook snel droog vergeleken bijvoorbeeld de normale hema slaapzak van onze dochter (zij gaat binnenkort ook over naar de puckababy), omdat de teddy niet heel dik is maar wel heel lekker warm. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar de slaapzak is t wel waard. Je vindt soms ook (bijna) nieuwe via Vinted.

3 jaar geleden

Wij hebben de Puckababy 4 seizoenen echt he tevreden over! Onze zoon slaapt er al in vanaf dat hij 4 maanden is, hij is nu 10 maand . In de andere "merken slaapzak " had hij het altijd of te warm of te koud. Wij hebben er 2 gekocht voor de afwisseling i.v.m de was. Maar wat hier boven genoemd wordt droogd de slaapzak snel op! Ik snap wat je zegt over de prijs, maar wel het geld waard!

3 jaar geleden

Wij zijn ook erg blij met de puckababy 4 seizoenen. Inderdaad duur, maar als je iedere keer een nieuwe maat moet kopen ben je denk ik niet veel goedkoper uit aan het einde

3 jaar geleden

Je hebt bij prenatal ook 4 seizoenen slaapzakken die je tot 2 jaar leeftijd kunt gebruiken en deze kost iets van €55. Scheelt toch weer een smak met een duur merk die je net zo lang kan gebruiken 😉

3 jaar geleden

Heb honderde slaapzakken gehad maar ik zweer toch echt bij de puckababy slaapzak, was inderdaad even rot geld maar was uiteindelijk nog goedkoper uit dan al die losse slaapzakken bij elkaar. Heb daarna zonder twijfel een 2e besteld!

3 jaar geleden

Ik lees dat iedereen zo lovend is over de Puckababy, maar ben ik de enige die de opening voor het hoofd echt enorm vindt? Mijn zoontje van 10 maanden zal er echt in verdrinken.

3 jaar geleden

Ik lees dat iedereen zo lovend is over de Puckababy, maar ben ik de enige d ...
Ja de opening is voor een kleintje wat groter omdat je er lang mee kunt doen. Maar je kan met de touwtjes aan de onderkant de slaapzak kleiner maken zodat ze niet naar beneden kunnen zakken. Bij mijn zoontje kon hij iig niet over het hoofdje.

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ja de opening is voor een kleintje wat groter omdat je er lang mee kunt doe ...
Welke touwtjes? Kan je daar een foto van maken?

3 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Welke touwtjes? Kan je daar een foto van maken?
Onderaan onze teddy slaapzak zitten deze 2 touwtjes die je kunt knopen aan beide kanten. De zomerslaapzak heeft druk knoopjes om de slaapzak korter te maken. Heeft jouw slaapzak dit niet?

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Onderaan onze teddy slaapzak zitten deze 2 touwtjes die je kunt knopen aan ...
Oké. Nee die van mij heeft dat niet. Die heeft wel bij de zomer slaapzak druk knoopjes zitten om de slaapzak korter de maken

3 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Oké. Nee die van mij heeft dat niet. Die heeft wel bij de zomer slaapzak dr ...
Ik heb begrepen dat er bij de nieuwere een buikband bij zit die je er omheen doet zodat ze niet naar beneden kunnen zakken en er geen touwtjes meer aan de teddy slaapzak zitten

3 jaar geleden

Dank voor alle meningen! Normaal ben ik echt pro tweedehands maar ik vind het dan toch nog best duur voor een slaapzak die misschien wel heel vaak gewassen is en je dus niet zeker weet wat je krijgt😅 Maaarrrr heb een tweedehandsje (ouder model) besteld én krijg een noppies 4 seizoenen van een familielid dus ben benieuwd!

3 jaar geleden

Ik zweer bij de Puckababy. Duur, dat wel, maar gaat zooo lang mee. Erg degelijk en stevig materiaal en super zacht! Kamer van 14gr en de baby had geen kou deze winter. We hebben er 2 en kan ze niet meer missen

3 jaar geleden

Ik lees dat iedereen zo lovend is over de Puckababy, maar ben ik de enige d ...
Als je de nieuwe van dit seizoen hebt en je mailt naar Puckababy met je bezorgdheid dan krijg je een 'band' om er rond te doen. Zo kan de slaapzak niet omhoog kruipen 😉

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Onderaan onze teddy slaapzak zitten deze 2 touwtjes die je kunt knopen aan ...
Da's het vorige model dan. Wij hebben deze én de nieuwe. Omdat de nieuwe dat niet heeft hebben we een band gekregen om er rond te doen van Puckababy. https://www.puckababy.com/nl-be/4-seasons-bellyband-2022.html?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dKAlVmX_VnvmGV7EVTLw1Iu90zGQA1cHRDwaBTG1pAGngxBg2lxHcBoCqyoQAvD_BwE

3 jaar geleden

Wij gebruiken de 4 seizoenen van puckababy het minst. Alleen de zomergedeelte eigenlijk. Ik vind de winterslaapzakken van Meyco en Hema veel fijner. Meyco is eigenlijk dunner en ik begin hem nu pas te gebruiken in de overgang naar warme weer.