20 Reacties
3 jaar geleden
Ja, puckababy is duur, maar zo het geld waard! Tot 2/2,5 jaar heb je er geen omkijken naar! Wij zijn verliefd! Ideale slaapzakken en goede kwaliteit!!
3 jaar geleden
Puckababy is echt je geld waard. Onze zoon is nu ruim 3 (januari 3 geworden) en slaapt er nog steeds in. Ideaal.. echt super handig en gewoon echt kwaliteit. Hij heeft 'm nu al 2,5 jaar bijna dagelijks in gebruik. Hij is ook snel droog vergeleken bijvoorbeeld de normale hema slaapzak van onze dochter (zij gaat binnenkort ook over naar de puckababy), omdat de teddy niet heel dik is maar wel heel lekker warm. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar de slaapzak is t wel waard. Je vindt soms ook (bijna) nieuwe via Vinted.
3 jaar geleden
Wij hebben de Puckababy 4 seizoenen echt he tevreden over! Onze zoon slaapt er al in vanaf dat hij 4 maanden is, hij is nu 10 maand . In de andere "merken slaapzak " had hij het altijd of te warm of te koud.
Wij hebben er 2 gekocht voor de afwisseling i.v.m de was. Maar wat hier boven genoemd wordt droogd de slaapzak snel op!
Ik snap wat je zegt over de prijs, maar wel het geld waard!
3 jaar geleden
Heb honderde slaapzakken gehad maar ik zweer toch echt bij de puckababy slaapzak, was inderdaad even rot geld maar was uiteindelijk nog goedkoper uit dan al die losse slaapzakken bij elkaar.
Heb daarna zonder twijfel een 2e besteld!
3 jaar geleden
Ik lees dat iedereen zo lovend is over de Puckababy, maar ben ik de enige die de opening voor het hoofd echt enorm vindt? Mijn zoontje van 10 maanden zal er echt in verdrinken.
3 jaar geleden
Ik lees dat iedereen zo lovend is over de Puckababy, maar ben ik de enige d ...
Ja de opening is voor een kleintje wat groter omdat je er lang mee kunt doen. Maar je kan met de touwtjes aan de onderkant de slaapzak kleiner maken zodat ze niet naar beneden kunnen zakken. Bij mijn zoontje kon hij iig niet over het hoofdje.
3 jaar geleden
Dank voor alle meningen! Normaal ben ik echt pro tweedehands maar ik vind het dan toch nog best duur voor een slaapzak die misschien wel heel vaak gewassen is en je dus niet zeker weet wat je krijgt😅
Maaarrrr heb een tweedehandsje (ouder model) besteld én krijg een noppies 4 seizoenen van een familielid dus ben benieuwd!
3 jaar geleden
Reactie op Mom2be-27
Onderaan onze teddy slaapzak zitten deze 2 touwtjes die je kunt knopen aan ...

Da's het vorige model dan. Wij hebben deze én de nieuwe. Omdat de nieuwe dat niet heeft hebben we een band gekregen om er rond te doen van Puckababy.
https://www.puckababy.com/nl-be/4-seasons-bellyband-2022.html?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dKAlVmX_VnvmGV7EVTLw1Iu90zGQA1cHRDwaBTG1pAGngxBg2lxHcBoCqyoQAvD_BwE