10 Reacties

23 dagen geleden

Kan goed de slaapregressie van '2 jaar' zijn. Ik denk dat je er ff doorheen moet 😉

23 dagen geleden

Ik weet niet hoe lang een goeie middagdut is? Mogelijk die met bij 15 min inkorten kan soms ook al helpen. Maar het kan inderdaad ook even een fase zijn. Hier ook gehad. Slaapt vaak van 19.30 tot 7:.00 en was toen ook 2 weken ineens rond 6.15 wakker dus ook 3 kwartier eerder dan normaal. Heb eigenlijk niks veranderd en slaapt nu gewoon weer langer. Slaapt smiddag meestal 1.5 tot 2 uur tot max 15.00 uur.

22 dagen geleden

Reactie op Marieke-95

Ik weet niet hoe lang een goeie middagdut is? Mogelijk die met bij 15 min i ...
Hm dat inkorten kan ik nog wel eens proberen inderdaad👍, hij tikt s middags nog wel eens 2.5 a 3u slaap weg

22 dagen geleden

Ik heb geen tips zit wel in hetzelfde schuitje 😅🙈

22 dagen geleden

Hier heeft dit ruim een halfjaar geduurd en zomaar ineens was het over... we hebben allerlei dingen geprobeerd en echt niets heeft invloed gehad. Ik dacht vaak dat ze 's middags misschien te lang sliep, maar sinds ze uit zichzelf langer is gaan slapen doet ze ook langere middagdutjes... Misschien niet wat je wilde horen, maar ik bedoel vooral: misschien is het maar een fase, heb je het niet in de hand en lost het zich vanzelf weer op :)

22 dagen geleden

Veel te vroeg natuurlijk 😊. Hier ook een periode gehad rond de 21 maanden met vroeger wakker worden. Een enkele keer viel ze tussen in weer in slaap of na een fles melk of als ik er naast op de grond ging liggen. Ik vertik het om voor zes uur naar beneden te gaan. Nu met de zomertijd en na ziek zijn is ze weer terug naar 6.30 wakker.

21 dagen geleden

hier ook ruim 2 maanden geduurd. Waarvan vorige week echt een week lang snachts huilend wakker. Uiteindelijk een nachtlampje gekocht en nu slaapt hij weer tot minimaal 6:30. Nachtlampje wellicht toeval hoor, maar dus ook zo’n fase gehad.

21 dagen geleden

Dank allen! Hopen dat het een fase is dus 😅

21 dagen geleden

Ohhhh wij hebben echt precies hetzelfde

18 dagen geleden

Hier wordt er ook vaak even gehuild en gerommeld tussen 05 en 06. Maar hij valt eigenlijk altijd weer in slaap tot 07. Misschien gewoon even afwachten?