36 Reacties

4 jaar geleden

7+1 vandaag en geen symptomen! Donderdag een echo, ik zal je op de hoogte houden!

4 jaar geleden

7+2 en geen symptomen. Ook ik heb donderdag mijn eerste echo. Vindt t wel super spannend want bij mijn laatste zwangerschap waarvan ik afgelopen April ben bevallen had ik op dit termijn heel veel symptomen..

4 jaar geleden

Ik ben morgen 10 weken zwanger en heb ook geen symptomen. En het hartje klopte bij 6 weken toen had ik me eerste echo en heb volgende week weer een echo 😊 Dit is ook mijn eerste zwangerschap!

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap geen enkele klacht gehad, herkenbaar dus;) en een heel gezonde jongen was toen geboren! En deze zwangerschap misselijk en moe, kan blijkbaar verschillen..

4 jaar geleden

Ik heb ineens geen gespannen en pijnlijke borsten meer sinds twee dagen ben denk ik 6,5/7 weken. Ook eind van de week eerste echo. Krijg er echt stress van! Meer mensen die dit herkennen?

4 jaar geleden

Ik heb ineens geen gespannen en pijnlijke borsten meer sinds twee dagen ben ...
Hier ook niet meer en totaal niet misselijk ofzo. Vorige zwangershap wel wat. Heb pas volgende week de echo. Nu pas 6w

4 jaar geleden

Ik ben 7+1 en ook nog geen symptomen 17 november pas eerste echo. Wachten is echt moeilijk.

4 jaar geleden

Ik zou willen dat ik geen symptomen had maar idd ik begrijp wat jullie willen zeggen. Als ik een dag niets heb maak ik me ook zorgen omdat ik nog geen kloppend hartje heb gezien (morgen 2de echo, heb er 1tje gehad 2 weken geleden ivm miskraam vorige keer) .. maar zou echt zo graag me voor 1 dag goed willen voelen zonder symptomen.. ik ben nu 7 weken en 3 dagen ongeveer. Morgen weten we meer over exacte datum (onregelmatige cyclus)

4 jaar geleden

Vandaag 6+4 en weinig tot geen symptomen. Beetje moe, vaker plassen en licht gevoelige borsten. Het is dat ik niet ongesteld wordt en een positieve test in mn handen had.. anders had ik geen idee 😅. Ik snap dat symptomen hebben niet leuk is, maar dit maakt je ook onwijs onzeker

4 jaar geleden

Reactie op Lisaarten

Vorige zwangerschap geen enkele klacht gehad, herkenbaar dus;) en een heel ...
Dit stelt me wel een beetje gerust.

4 jaar geleden

Reactie op rachelle-8

Ik ben morgen 10 weken zwanger en heb ook geen symptomen. En het hartje klo ...
Super fijn om te horen dit!

4 jaar geleden

7+2 en geen symptomen. Ook ik heb donderdag mijn eerste echo. Vindt t wel s ...
Spannend! Laat je iets weten?

4 jaar geleden

Reactie op Norastienen

Spannend! Laat je iets weten?
Ja donderdag laat ik het je weten 🍀🙏🤞🏼

4 jaar geleden

6+2 ook geen symptonen, voel me prima, ik vermoed de kleine ook. Je weet het niet, dat is lastig maar het enige wat we kunnen doen is zo goed mogelijk voor onszelf zorgen en wachten. Laten we duimen :)

4 jaar geleden

Reactie op Flower1234

7+1 vandaag en geen symptomen! Donderdag een echo, ik zal je op de hoogte h ...
Succes vandaag bij je eerste echo 🤞🏼🍀🙏

4 jaar geleden

Dankjewel, dat is super lief van je! Half 10 mag ik, enorm zenuwachtig!

4 jaar geleden

Ik ben 7+4, buiten wat meer honger dan normaal heb ik ook geen symptomen, heb het hartje al horen kloppen, niet teveel over stressen!😊

4 jaar geleden

De zwangerschap is waarschijnlijk nog heel pril. Werd terug gezet naar 6+4 (ongeveer) en er was een minimale hartactiviteit te zien. Nog erg onduidelijk. Mag volgende week donderdag terug komen. Wat spannend zeg!

4 jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad moest wel inwendig🙈 want t was nog superrrrr klein maar wel een mooi kloppend hartje gezien😊❤..25 nov mijn termijn echo.

4 jaar geleden

Reactie op Flower1234

De zwangerschap is waarschijnlijk nog heel pril. Werd terug gezet naar 6+4 ...
Ow dat is zeker spannend maar wel al een kloppend hartje gelukkig..🙏🍀🤞🏼hopelijk volgende week donderdag een goeie echo.