24 Reacties

3 jaar geleden

Mijn oudste was ook zo en maar zeuren , het kind is perfect inorde nu ! Is gewoon groter als andere . Doen waar je u zelf goe bij voelt

3 jaar geleden

Wij zijn gisteren bij kind en gezin geweest en onze kleine is 9,3 kilo en 73 cm was perfect volgens haar. Zo irritant om van iedereen wat anders te horen. Ik zou zeggen volg je kind een mama kent haar kind het best.

3 jaar geleden

Klinkt als een 'dieet' voor baby's, dat is toch te gek eigenlijk 😅 dat gewicht met die lengte lijkt me helemaal prima! Mijn zoontje drinkt en eet echt nog onwijs veel, maar is echt slank, omdat hij zoveel beweegt. Als ik over 2 weken (afspraak CB) zeg hoeveel hij nog steeds eet en drinkt zullen ze vast schrikken whahah, maar ik trek me er niks van aan!

3 jaar geleden

Belachelijk zeg…. Trek je er alsjeblieft niks van aan. Mijn zoontje is 9 maanden , 76 cm en 10 kilo en zou keurig in de curve zitten volgens het consultatiebureau, ook de grafiek laat dat zien!

3 jaar geleden

In dat geval moet de onze ook op dieet 63,5 cm en 9,01 kg. 🙈 Een lekkere gezonde baby die heerlijk actief is en genoeg bij te zetten heeft als ze ziek wordt is al sinds de geboorte zo. Het cb heeft er bij ons nog nooit wat over gezegd moeten ze ook niet doen 😅🤔

3 jaar geleden

Reactie op Loeskv

In dat geval moet de onze ook op dieet 63,5 cm en 9,01 kg. 🙈 Een lekkere g ...
Correctie 68,5 cm

3 jaar geleden

Erg he dat ze op deze leeftijd al zo erop zitten. Mijn dochter is 78cm en 9.8 kilo. Ze vonden haar iets te licht voor haar lengte. Ik zoek er niet zoveel achter. Zolang ze vrolijk is en goed eet, drinkt en slaapt gaat het voor mij prima 😄

3 jaar geleden

Onze dochter is 9 maanden: 71 cm lang en weegt 9,6 kilo. Cb zei dat dit prima was.

3 jaar geleden

Huh vind ik raar.. Ons zoontje is met 9 maanden 9,680kg en 72,4cm. Dit was volgens kind en gezin prima en gemiddeld op de curve

3 jaar geleden

Mijn zoontje met precies 8 maanden 8700 en 73 cm. Gemiddeld kindje bleek uit de curve.

3 jaar geleden

8 maanden 9,2 kg en 71 cm. En hij zat goed op schema.

3 jaar geleden

8,5 maanden, 74 cm en 9,7 kg. Helemaal goed!

3 jaar geleden

Bijna 9 maanden, 68,2 cm en 7,3 kg. Een fijn kleintje hebben we hier... ze gaat wel mooi met de curve mee, maar gewoon een stuk eronder. Niet te veel van aantrekken, jij ziet dagelijks waar de behoeftes van je kindje liggen :)

3 jaar geleden

Zoontje is 8,5 maand weegt 7,4 kg en ik denk ongeveer 68 cm. Juist weer aan de “lage” kant. Zou me er niet druk om maken hoor!

3 jaar geleden

Is toch een mooi gewicht! 9,5 maand, 73cm & 7,2kg. Hier lopen ze te zeuren dat ze ‘te licht’ is, maar kan het er moeilijk inproppen! 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Onze meid is net 8 maanden 75 cm en tegen de 11 kg. Volgt haar eigen lijn. Niks mis mee..👌

3 jaar geleden

Ons zoontje was met 8 maanden al 11,3 kg en 73 cm en alles was prima 😁

3 jaar geleden

Onze zoon is 8,5 maand en weegt ook 9,5 kg en is 74cm. Hij is groter dan het gemiddelde maar volgt heel netjes zijn eigen lijn van de curve, niks mis mee😊

3 jaar geleden

Onze zoon is 72cm en 10 kg. Dat vonden ze helemaal prima, werd zelfs gezegd dat hij meer mag eten

3 jaar geleden

8,5 maanden, 9,8 kg en 73 cm. Niks mis mee 😄