Hoi hoi!
Binnen nu en een half jaar verhuizen we naar Dordrecht vanuit Rotterdam. Nu heb ik hier een fantastische opvang, en vind ik het dus doodeng om een nieuwe in Dordrecht te zoeken. Ik hoop namelijk dat de nieuwe net zo fijn is voor onze kleine meid (bijna 1) en dat ze er met net zo veel plezier naartoe gaat.
Dus hierbij ook de vraag: met welke opvang in Dordrecht hebben jullie goede ervaringen?
We gaan wonen in Nieuw Krispijn, in de buurt zou fijn zijn. Maar mochten er fantastische opvanglocaties een stukje verderop liggen is dat geen enkel probleem.
Groetjes
(Ik heb dit topic ook geplaatst op het algemene forum)
Ik woon in Dordrecht en heb fijne ervaring met villa de hoge hoed, is onderdeel van gro-up en zit op het Leerpark. Er zijn wel lange wachtlijsten bij de meeste kinderopvanglocaties in Dordrecht. Laat maar weten als je meer vragen hebt.
Ik woon in Dordrecht en heb fijne ervaring met villa de hoge hoed, is onder ...
Super om te horen! Ik zat al naar de Hoge Hoed te kijken, en heb haar alvast online ingeschreven. Ze zou vanaf januari pas overgaan, dus hopelijk hebben ze dan nog een plekje 🥰
Super om te horen! Ik zat al naar de Hoge Hoed te kijken, en heb haar alvas ...
Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je lastig kunt parkeren in de ochtend. Maar over de medewerksters, de locatie, de sfeer, de dagindeling en oudercontact ben ik heel tevreden
Ik werk zelf bij Gro-up en veel locaties. Mijn ervaring is dat Gro-up heel goed is voor de kindjes en medewerkers. (Mijn dochters gaan ook naar Gro-up maar dan andere locatie. En zijn als ouders ook erg tevreden)
Ik zit zelf te kijken voor mijn tweede thuis kleinschalige opvang. Mijn dochtertje is net een jaar. Wil haar vanaf okt-nov naar opvang doen twee ochtenden