10 Reacties
4 jaar geleden
Geen idee wat je betaalt hebt? Maar lijkt mij met matras dan. Wij hebben toen der tijd ook matras+topper besteld. Weet niet hoe het bij ons werd genoemd. Op babypark is het 170 euro met matras.
4 jaar geleden
Deel twee van je vraag 馃槀 het bestaat uit twee losse delen. Een matras en een topper matje. Op het moment gebruiken wij alleen het matras voor onze dreumes. Vertrouw het verder volledig namelijk. De topper is meer voor jonge babys, na de eerste week, mochten ze met het hoofdje in het matras komen te liggen.
4 jaar geleden
Wij hebben de topper en hoeslaken van aerosleep op een normaal matras van de Prenatal.
Tipje: wij hebben 1 extra topper via marktplaats bijgekocht voor maar 15 euro. In de was en hij is weer als nieuw.
4 jaar geleden
Hoi dames, ik wil hier graag even op inhaken. Ik heb ook veel getwijfeld over een aerosleep maar na de intake met kraamzorg ben ik hier van afgestapt. Zij vertelde mij namelijk dat ze dit soort toppers sowieso van het bedje halen omdat ze onveilig zijn. Vooral met het gebruik van kruiken, als deze open gaan blijft het hete water namelijk op het matras liggen in plaats van dat dit intrekt. Erg gevaarlijk voor de baby dus. Hebben meer mensen zo'n advies gekregen? En wat is jullie voornaamste reden om voor een earosleep te gaan (behalve de verkooppraatjes in de winkel)?
4 jaar geleden
Reactie op Lkaydas
Hoi dames, ik wil hier graag even op inhaken. Ik heb ook veel getwijfeld ov ...
Klopt, er mag geen vocht in de buurt komen. Vandaar dat je hem de eerste week (bij gebruik kruiken) niet mag gebruiken.
Ik vond het zelf (bij de eerste + je kent je kindje dan nog niet, achteraf had die van ons een enorm sterke nek) een fijn idee om hem toch te hebben. (Natuurlijk absoluut geen garantie!) Dat was in de ledikant in de babykamer, buiten mijn 'toezicht'. Nu bij een tweede zou ik hem niet aanschaffen. Baby ligt de eerste (kritische maanden) naast mij in de cosleeper.
4 jaar geleden
Reactie op Lkaydas
Hoi dames, ik wil hier graag even op inhaken. Ik heb ook veel getwijfeld ov ...
Heb ik ook gehad, dus, de eerste drie maanden gaat die topper er dan niet op. Ivm kruiken. Daarna heb je in principe geen kruik meer nodig dus gaat dan pas de topper er op
4 jaar geleden
Heb ik ook gehad, dus, de eerste drie maanden gaat die topper er dan niet o ...
Een kruik gebruik je vaak naar een weekje 馃槉
4 jaar geleden
Reactie op ChristineS94
Een kruik gebruik je vaak naar een weekje 馃槉
Helemaal goed dan 馃槢馃槢馃槢