Heyy!
Dragen jullie al een andere BH dan normaal? Mijn BH is namelijk wat klein geworden omdat mijn borsten zo zijn gegroeit, nou zou dit ook weer kunnen afnemen toch? Dus wel of geen andere BH ? 😬🤷🏼♀️
Ik heb "meegroeiende bh's" besteld. Deze zijn wat uitrekbaarder en de band kan meer worden aangepast. Deze kan je ook in bed dragen. Ik moet ze nog binnen krijgen, dus ben benieuwd hoe ze zitten.
Ik merk dat sommige bh's te krap zijn en teveel knellen, maar sommige zitten wel nog goed omdat deze iets groter uitvallen dan de andere. Savonds slaap ik met een sportbh, want met BH knelt en zonder bh dan doen ze pijn met iedere draai die ik maak, haha.
Ik heb eerst een tussenstukje geplaatst om zo toch iets minder strak te zitten maar nog niet gelijk een nieuwe te hoeven kopen. Deze tusse stukjes zijn bij de meeste lingeriewinkels te krijgen.
Ik heb nieuwe gehaald bij de Hunkemoller. Zitten echt super lekker en werd echt goed geholpen met het bepalen van de maat. Toen ik ze kocht was het nog een beetje op de groei, merk nu al dat ze al strakker gaan zitten en dat ze dus nu op het middelste haakje moeten ipv de laatste. (Toen ik ze kocht kon ik mijn normale bh al niet meer aan).