9 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb tijdens mijn bevalling ook alleen rugweeën gehad. Bij mij begon het al een dag of 2 (na het strippen) met een zeurende pijn. Nog wel prima mee te leven. Eerst onregelmatig, daarna kwam er steeds meer regelmaat in. Uiteindelijk moest ik ze echt gaan wegpuffen en kon ik ook niet meer praten tijdens zo'n wee. Ik heb tijdens de bevalling helemaal geen buikweeën gehad.
4 jaar geleden
Ik heb ook alleen maar rugweeen gehad en later in de bevalling ook beenweeen. Het was in het begin nog goed dragelijk, maar mijn bevalling duurde maar 6 uur. Staand weeen opvangen en wiebelen van ene op andere been hielp goed. Ook op een bal zitten en leunen op bed vond ik fijn. Je leest veel dat tegendruk in je rug prettig is, dat had ik niet zo maar werkt volgens mij wel bij veel anderen. Veel succes je gaat je kleintje bijna ontmoeten
4 jaar geleden
Bij mijn 1e bevalling ook alleen maar rugweeen gehad.. overdag hele tijd een wel dragelijke rugpijn en 's nachts werd ik wakker en ging het wel echt steeds meer pijn doen en herkende ik het ook echt wel als weeën!
Nu sinds vannacht ook regelmatig een zeurderig gevoel onderin mn rug dus hoop dat het door gaat zetten!
4 jaar geleden
Reactie op hilde32
Wat spannend, ik hoop het ook voor je! 🍀
Ik ook voor jou!