16 Reacties

3 jaar geleden

Ik wil heel graag meedoen!

3 jaar geleden

Hey!! Ik wil ook wel meedoen hoor, mits het een klein clubje blijft. Ik heb al wel wat plannen hoe ik het wil aanpakken, maar extra motivatie in deze vermoeiende tijd is altijd fijn 🤗🤗 ik wil best mijn insta even delen en dat je me een berichtje stuurt met een telefoonnummer en dan een whatsapp groep maken. Of dat iemand anders het maakt en dat er naar die persoon nummers worden gestuurd 🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik zou ook graag meedoen! Ik ben een paar weken geleden wel begonnen met een routine van newbornfitmama, maar na een week kon ik even geen motivatie opbrengen door een aantal slechte nachten.. maar wil de kilo's graag kwijt!

3 jaar geleden

Ja ik kan wel een stok achter de deur gebruiken! En heel graag ook anoniem

3 jaar geleden

Ik ook!

3 jaar geleden

Denk dat insta delen wel een goede is inderdaad ! @Linn2626 misschien kan jij jouw insta geven zodat we jou een prive berichtje kunnen sturen en nummers uitwisselen? Je mag mij ook berichten via insta: juuuuulllg

3 jaar geleden

Super dames. Dan houden we het bij deze bij dit clubje. Mooi aantal! Ik heb juuuuuuulll gevraagd om mij even te appen. Misschien handig dat jullie ook een bericht sturen via insta en dat we dan een groepsapp maken? Thanks juuuuulll

3 jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Denk dat insta delen wel een goede is inderdaad ! @Linn2626 misschien kan j ...
Ik heb je toegevoegd op insta, anders kan ik je geen bericht sturen

3 jaar geleden

Hoi! Mocht er iemand afvallen, dan wil ik graag mee doen 😊😊😊

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op vivje2404

Ik ook!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op vivje2404

Ik heb je geaccepteerd! Maar ben geen pro in insta haha dus ben je even kwijt 🤣 kan jij mij een bericht sturen ?

3 jaar geleden

Reactie op vivje2404

Oh nee ik hoor net dat ik iemand anders heb toegevoegd. Kan je me nogmaals toevoegen? Of even je insta naam doorgeven ?

3 jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Ik heb je geaccepteerd! Maar ben geen pro in insta haha dus ben je even kwi ...
Hahaha ja dat moet lukken, alleen je hebt mij nog niet geaccepteerd 😅😅 Mijn insta is vivjes.creaties Ik heb het opnieuw gedaan 😅

3 jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Oh nee ik hoor net dat ik iemand anders heb toegevoegd. Kan je me nogmaals ...
Ik heb je een chat gestuurd :)

3 jaar geleden

Wil iemand mij nog toevoegen sabrina.klok84 is mijn insta

3 jaar geleden

Ik begin deze week aan mijn opleiding als ruitervitaalcoach hierbij leer ik fitness oefeningen, en over voeding. Bij interesse kan ik eventueel misschien helpen en het is ook voor mezelf een stok achter de deur natuurlijk.