Hi dames, na de 1e baby lukt het afvallen vrij goed maar dit keer gaat het vele malen minder hard. Ik kan best van eten afblijven maar sporten plannen is lastig (weer is ook niet motiverend en ik sport het liefst buiten). Nu dacht ik, wellicht zijn er dames die hetzelfde ondervinden en kunnen we met een klein clubje (4 of 5 dames) een groepsapp maken en elkaar motiveren.
Nu wil ik dit alleen het liefst anoniem. Ik wil mijn gewicht etc kunnen delen maar niet bij bekenden. Ik wil ook mijn nummer wel delen met die dames maar niet hier in de app.
Zijn er dames die mee willen doen, en iemand een idee hoe we dit gemakkelijk kunnen organiseren?
Let me know 😁
Hey!! Ik wil ook wel meedoen hoor, mits het een klein clubje blijft. Ik heb al wel wat plannen hoe ik het wil aanpakken, maar extra motivatie in deze vermoeiende tijd is altijd fijn 🤗🤗 ik wil best mijn insta even delen en dat je me een berichtje stuurt met een telefoonnummer en dan een whatsapp groep maken.
Of dat iemand anders het maakt en dat er naar die persoon nummers worden gestuurd 🤗
Ik zou ook graag meedoen! Ik ben een paar weken geleden wel begonnen met een routine van newbornfitmama, maar na een week kon ik even geen motivatie opbrengen door een aantal slechte nachten.. maar wil de kilo's graag kwijt!
Denk dat insta delen wel een goede is inderdaad !
@Linn2626 misschien kan jij jouw insta geven zodat we jou een prive berichtje kunnen sturen en nummers uitwisselen?
Je mag mij ook berichten via insta: juuuuulllg
Super dames. Dan houden we het bij deze bij dit clubje. Mooi aantal! Ik heb juuuuuuulll gevraagd om mij even te appen. Misschien handig dat jullie ook een bericht sturen via insta en dat we dan een groepsapp maken? Thanks juuuuulll
Ik begin deze week aan mijn opleiding als ruitervitaalcoach hierbij leer ik fitness oefeningen, en over voeding. Bij interesse kan ik eventueel misschien helpen en het is ook voor mezelf een stok achter de deur natuurlijk.