82 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Vind dat nou niet bijster hoge cijfers🙈
Nee, eens. Baal ook wel dat ik niet eerder wist dat dit de enige is die past 😒

één jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi mica eco besteld voor onze dochter, nu 8 maanden en 9,5 kilo. Zit net even wat fijner voor haar dan de maxi cosi die toch wat krapper werd (kon nog wel prima hoor). Fijne stoel met eigen base, die zit bij de prijs in en zó handig dat hij draaibaar is!

één jaar geleden

Wij hebben net twee draaibare axisfix’en gekocht (daar gaat ons geld haha). Super tevreden mee! Ze zitten er heel mooi in en kunnen lang achteruit vervoerd worden. Dit was voor ons een vereiste. En echt een verademing tov het gehannes met de maxicosi’s. Stoel kan al vanaf 4 maanden, dus is goed geschikt en komt goed uit de veiligheidstests. Onze family fix basen verkopen we weer gewoon door.

één jaar geleden

Reactie op ILM92

Wij hebben net twee draaibare axisfix’en gekocht (daar gaat ons geld haha). ...
Zit ff op google te kijken maar zit die basis daar nou bij het stoeltje? Of koop je dat er los bij?

één jaar geleden

Zit ff op google te kijken maar zit die basis daar nou bij het stoeltje? Of ...
De basis zit bij de a axisfix! Je hebt 2 varianten, 1 met isofix (links) en 1 met gordelsysteem (rechts)

één jaar geleden

Reactie op hilde32

De basis zit bij de a axisfix! Je hebt 2 varianten, 1 met isofix (links) en ...
Yes klopt! Er zit een basis aan vast. De normale axiss (zonder fix) is nog niet geschikt, omdat kinderen daar niet achteruit in vervoerd kunnen worden.

één jaar geleden

Joh wat handig. En dan is het een mooie prijs! Ik ga hem onthouden!

één jaar geleden

We zijn eruit hoor. Manlief kwam vd week thuis met de maxi cosi Pearl 360 en die wordt al gebruikt in zijn auto. Even wennen, riempjes gaan net ff anders enzo. En ik heb voor mijn auto net de maxi cosi axissfix besteld. Ben benieuwd😊

één jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi mica eco gekocht, nu met 60€ cashback :) Zit vast aan isofix base en is 360 draaibaar, erg handig! In de andere auto hebben we een Britax Romer, daar zit m'n dochtertje nog fijner is. Ohja en beide stoelen kunnen ook deels in ligstand. Zijn tot 3a4 jaar te gebruiken, voor & achterwaarts

één jaar geleden

We zijn eruit hoor. Manlief kwam vd week thuis met de maxi cosi Pearl 360 e ...
Die kan ook in lig toch? Mijn dochter is 9 mnd maar behoorlijk klaar met de maxicosi pebbles... ze zit er rechtop in omdat ze wil kijken.

één jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Die kan ook in lig toch? Mijn dochter is 9 mnd maar behoorlijk klaar met de ...
Ja klopt, hij kan in meerdere posities! Haha mijn zoontje deed dat ook in de maxi cosi🤣

één jaar geleden

Zijn er toevallig die ervaring hebben net de novi goliath of novi David?

één jaar geleden

We zijn eruit hoor. Manlief kwam vd week thuis met de maxi cosi Pearl 360 e ...
Een kleine review, ik vind de axissfix TOP! Hij is echt ontzettend stevig, isofix draait soepel, ziet er comfortabel uit, past goed in mijn Volkswagen Upje en je kunt de riempjes aan een haakje hangen wanneer je ze los maakt. Maakt het net weer ff makkelijker als ik mijn zoon er in stop en die dingen dus niet in de weg zitten. Echt blij verrast!

één jaar geleden

Een kleine review, ik vind de axissfix TOP! Hij is echt ontzettend stevig, ...
Bedankt! Deze zou ik ook graag willen, zie alleen op internet zoveel verschillen prijzen van €250 tot €360.. mag ik vragen waar jij hem vandaan heb?

één jaar geleden

Reactie op Melanie,94

Bedankt! Deze zou ik ook graag willen, zie alleen op internet zoveel versch ...
Ja dat viel mij ook op! Ik heb hem bij bol.com besteld voor €259. Volgende dag in huis!

één jaar geleden

Ja dat viel mij ook op! Ik heb hem bij bol.com besteld voor €259. Volgende ...

één jaar geleden

Deze Bekijk Maxi-Cosi AxissFix i-Size Autostoeltje - 360° draaibaar - Authe ...
Bedankt!!

één jaar geleden

2 super mooie axisfix op de kop getikt via marktplaats, was een top ding! Kan hem van harte aanraden: draaibaar, isofix, verschillende ligposities en verstelbaar in hoogte. Super fijn in gebruik, m’n dochter vind het ook top

één jaar geleden

Iedereen met een autostoel: hoe hebben jullie de hoofdsteun op de achterbank los gemaakt? Nu moet ik hem ver omhoog doen zodat de autostoel goed past, maar dat belemmert mijn zicht maar ik krijg hem er niet af.. ik lees in het boekje van de autostoel dat dat zou moeten. Maar hoe? 😅 Ik heb overigens een Citroën c3

één jaar geleden

Reactie op hilde32

Iedereen met een autostoel: hoe hebben jullie de hoofdsteun op de achterban ...
Het is al gelukt, ik moest de achterbank inklappen en dan kon ik hem er zo uithalen 😄