82 Reacties

één jaar geleden

Ik was er eigenlijk door alle verhalen al helemaal overtuigd van de axissfix. Toch even naar babypark gegaan maar helaas past mijn zoontje er niet helemaal goed in. Dus tip voor iedereen om toch even fysiek te gaan passen met je kindje. Wij gaan nu voor een britax Römer. Kopen er 1 nieuw en 1 tweedehands want die draaibare is flink aan de prijs😓

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Ik was er eigenlijk door alle verhalen al helemaal overtuigd van de axissfi ...
Hoe bedoel je dat hij er niet goed in past? Ik was ook van plan om deze te kopen :)

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Hoe bedoel je dat hij er niet goed in past? Ik was ook van plan om deze te ...
Maxi cosi is best wel smal vergeleken met andere merken. Mijn zoontje zit er nu wel goed in maar kan daar geen jaren in zitten. Ze gaven aan dat ze deze niet zouden aanbevelen als je kindje met 8 maanden al zo lang is. En ik vond persoonlijk de ligstand niet echt heel liggend vergeleken met andere merken. We hebben echt meerdere merken en types geprobeerd en voor ons zoontje was dit niet de beste optie helaas. Balen want ik vond de prijs erg leuk😅

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Maxi cosi is best wel smal vergeleken met andere merken. Mijn zoontje zit e ...
Ah jammer, dan gaan wij ook maar even testen!

één jaar geleden

Heeft iemand toevallig ervaring met de cybex sirona SX2?

één jaar geleden

Reactie op KM09

Heeft iemand toevallig ervaring met de cybex sirona SX2?
Ja wij hebben deze en is erg fijn!

één jaar geleden

Reactie op hilde32

2 super mooie axisfix op de kop getikt via marktplaats, was een top ding! ...
Zet jij je dochter al in de rijrichting of nog achterwaards net als de maxi cosi

één jaar geleden

Reactie op Sharon-93

Zet jij je dochter al in de rijrichting of nog achterwaards net als de maxi ...
Isize stoeltjes zijn voorzien om achterwaarts te reizen tot 15-16maanden oud ongeveer. Er wordt zelfs aangeraden tot 4jaat achterwaarts te vervoeren. Zou veiliger zijn als je een ongeval hebt.

één jaar geleden

Reactie op Avdpee

Isize stoeltjes zijn voorzien om achterwaarts te reizen tot 15-16maanden ou ...
Ik vraag me dan wel eens af: hoe dan tot 4 jaar? Met de benen in zijn/haar nek?🤣

één jaar geleden

Ik vraag me dan wel eens af: hoe dan tot 4 jaar? Met de benen in zijn/haar ...
Ja, idd 😅 Ik wou gewoon zeggen, zo lang mogelijk achterwaarts 😉

één jaar geleden

Reactie op Sharon-93

Zet jij je dochter al in de rijrichting of nog achterwaards net als de maxi ...
Nu nog achterwaarts tot ik merk dat ze dat zat is, dan draaien we haar om. Want hoe groter ze worden, hoe vervelender die voetjes dan achterwaarts passen

één jaar geleden

Ik vraag me dan wel eens af: hoe dan tot 4 jaar? Met de benen in zijn/haar ...
Advies is tot 15 a 24 maanden achterwaarts, afhankelijk van wat nog past dan en dan voorwaarts! Dus niet tot 4 achterwaarts haha dat zou wel heel lastig worden

één jaar geleden

Hier al 2 kindjes in de axissfix gehad. Prima stoel:) de laatste laat ik tot een jaar misschien 11 maand in de maxi cosi en dan komt de axissfix weer van de vliering. Enige nadeel met 3 kindjes is dat de draaifunctie mogelijk niet meer bruikbaar is😏 er staat nu een zitverhoger in het midden en die zit mogelijk in de weg. Dat zou wel echt jammer zijn😞

één jaar geleden

Ik vind het ontzettend lastig, zo veel keus. Onze kleine van 9 maanden dit nu in de Cybex met base maar hij zit in met zijn beentjes tegen de stoel aan. Is dit ook zo bij vervolg stoelen die achterwaarts zitten?

één jaar geleden

Ik ben op zoek naar een autostoel die nog achterwaarts kan, maar met gordels, want ik heb geen isofix. Iemand tips?

één jaar geleden

Huuuhh ?? Moet je kind eerst met zicht naar achterraam? Ik heb onze zoon vanaf 9 maanden metteen met gezicht naar voorgezet ?? Nooit wat over gehoord

één jaar geleden

Reactie op oemS

Huuuhh ?? Moet je kind eerst met zicht naar achterraam? Ik heb onze zoon v ...
Ja tot 15 maanden, het is achterwaarts veiliger

één jaar geleden

Autostoel Novi Baby® Goliath Go 0-1-2-3 Isofix Rotation Black/Grey Heeft iemand ervaring met deze autostoel? Hij is van 0-8 jaar, Isofix, 360 graden draaibaar. Is in de aanbieding van 190 voor 140 euro. Lijkt me zo goedkoop voor al die functies dat ik me afvraag of het te mooi is om waar te zijn haha

één jaar geleden

Reactie op r22x

Ik vind het ontzettend lastig, zo veel keus. Onze kleine van 9 maanden dit ...
Is verschillend welke base je hebt! De draaibare kan nu nog tegen de rij richting en vanaf 15 maanden andersom. Als je de vaste base hebt kan de stoel alleen vooruit! 🙂

één jaar geleden

Deze Bekijk Maxi-Cosi AxissFix i-Size Autostoeltje - 360° draaibaar - Authe ...
Hoe bevalt jou de pearl 360 en axissfix nu je ze een tijdje in gebruik hebt? Past de axissfix goed in je upje? De pearl komt binnenkort binnen maar we hebben ook een Up en zoek daar een iets goedkoper stoeltje😅