82 Reacties

één jaar geleden

Huh? Ik zit nu op prenatal te kijken vanwege de mazzeldagen, maar klopt het dat de base in de auto die we hebben aangeschaft voor de maxi cosi niet op de autostoelen past?🤣

één jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Hoe bevalt jou de pearl 360 en axissfix nu je ze een tijdje in gebruik hebt ...
Echt top! Voel wel met sommige dingen dat de Pearl iets betere kwali is, riempjes gaan bijvoorbeeld soepeler losser, maar dat zijn echt kleine dingen. Ben echt super blij met allebei! Heb nog genoeg ruimte over in mn Up om de wagen in te proppen en wat boodschappen dus dat is ook fijn🤣

één jaar geleden

Echt top! Voel wel met sommige dingen dat de Pearl iets betere kwali is, ri ...
Oh super om te horen! Heb 'm ook besteld! de Pearl moet ook nog binnen komen, maar heb een vrij kleine auto. Met de Pebbles 360 was het prima te doen. Is de Pearl meer ruimte innemendv

één jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Oh super om te horen! Heb 'm ook besteld! de Pearl moet ook nog binnen kome ...
Opzich heb ik niet het idee dat de pearl meer ruimte inneemt omdat het op dezelfde basis zit. Wat wel chill is voor een kleinere auto met de axissfix is dat die basis geen stang naar onderen heeft zoals de basis van de pebble/pearl wel

één jaar geleden

Opzich heb ik niet het idee dat de pearl meer ruimte inneemt omdat het op d ...
Ja die base neemt veel ruimte in! Maar dat gaat op zich prima. Als het stoeltje maar niet heel lomp is ;). Maar kan altijd nog switchen van stoel als het helemaal niet wil. Haha

één jaar geleden

Reactie op oemS

Huuuhh ?? Moet je kind eerst met zicht naar achterraam? Ik heb onze zoon v ...
Moet niet, wordt aangeraden. In mijn auto had ik ook geen keus. Dus een axiss gehad.

één jaar geleden

Ik kijk naar de maxi cosi assix, die is 90 graden draaibaar. Betekent dit dan dat deze alleen draaibaar is als de stoel voorwaarts is gericht, en niet draaibaar als deze achterwaarts is gericht ?

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Ik kijk naar de maxi cosi assix, die is 90 graden draaibaar. Betekent dit d ...
Yes!

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Ik kijk naar de maxi cosi assix, die is 90 graden draaibaar. Betekent dit d ...
De axisfix kan achterwaarts en voorwaarts, de axciss alleen voorwaarts en zijwaarts gedraaid om je kind erin te doen.

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Yes!
Dankjewel!

één jaar geleden

Reactie op hilde32

De axisfix kan achterwaarts en voorwaarts, de axciss alleen voorwaarts en z ...
Aah oke, dankjewel! Lijkt me toch wel handig dan om een 360 te kopen :)

één jaar geleden

Wij zijn ons ook aan het oriënteren en vind het ook heel lastig 😥 - We willen graag een stoeltje dat in groep 1 en 2 achterwaarts kan - Het liefst met ligstand - Zo veilig mogelijk natuurlijk! Gekeken naar: - Maxi Cosi AxissFix: + maxi cosi ongeluk service: zodra je er al een kleine aanrijding mee hebt gehad kan je hem omruilen voor een nieuwe + achterwaarts vervoeren - alleen groep 0+1 dus zouden over dik een jaar er weer een moeten kopen. Voor die prijs wel jammer Maxi Cosi Beryl: + maxi cosi ongeluk service: zodra je er al een kleine aanrijding mee hebt gehad kan je hem omruilen voor een nieuwe + achterwaarts vervoeren in groep 0,1 en 2 - anwb geeft 3/5 sterren Cybex Pallas Fix: + groep 1,2 en 3 + 11-posities verstelbare hoofdsteun + ligfunctie: groep 1 - niet achterwaarts vervoeren Lionelo Bastiaan One + groep 0,1,2 en 3 + achterwaarts vervoeren tot 18kg Iemand nog andere goeie opties? :)

één jaar geleden

Reactie op LIH

Wij zijn ons ook aan het oriënteren en vind het ook heel lastig 😥 - We w ...
Groep 1 is tot ongeveer 4 jaar dus dan kan je er zeker nog wel 3 jaar mee vooruit (assifix)

één jaar geleden

Babyauto Rodia Fix Iemand hier ervaring mee?

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Babyauto Rodia Fix Iemand hier ervaring mee?
Wij hebben de babyauto biro d-fix, wij vinden het een heel fijne stoel!

één jaar geleden

Reactie op Melanie,94

Wij hebben de babyauto biro d-fix, wij vinden het een heel fijne stoel!
Volgens mij is die zonder Isofix en alleen voorwaarts dacht ik toch?

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Volgens mij is die zonder Isofix en alleen voorwaarts dacht ik toch?
Nee het is isofix en 360 draaibaar ook achteruit, mijn mannetje zit er heerlijk in

één jaar geleden

Reactie op Melanie,94

Nee het is isofix en 360 draaibaar ook achteruit, mijn mannetje zit er heer ...
Oh ga ik toch eens kijken!

één jaar geleden

Reactie op Melanie,94

Nee het is isofix en 360 draaibaar ook achteruit, mijn mannetje zit er heer ...
Dat is deze toch ? Er staat dat deze alleen draaibaar is in groep 0+

één jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Dat is deze toch ? Er staat dat deze alleen draaibaar is in groep 0+
Klopt, maar dat is bijna met elke stoel, aangezien je met een toptheter zit.. volgens mij die andere van babyauto ook, of ik moet me vergissen