8 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn voor de maxicosi stone gegaan. Mega tevreden. Voornamelijk gekozen omdat hij iets subtieler is dan anderen in zijn soort (qua grote en breedte). Volgens mij kwam hij ook wel goed uit (een) test.

4 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Wij zijn voor de maxicosi stone gegaan. Mega tevreden. Voornamelijk gekozen ...
En deze had onze must: achteruit tot latere leeftijd, 360掳 draaibaar en slaapstanden.

4 jaar geleden

Wij zijn voor de Nuna prym gegaan. Mijn vriend wilde graag een stoel die 360 graden draaibaar was en ik wilde graag een stoel die voor langere tijd mee kon gaan en verschillende standen had.

4 jaar geleden

Volgens mij kwam maxi cosi pebble 360 beste uit de test stond vorige week in ad dacht ik

4 jaar geleden

Ik heb even voor je gekeken bij de Consumentenbond en dit zijn de drie beste. Ze hebben wel allemaal een gordelsluiting, maar volgens mij hebben de stoeltjes vanaf baby nooit een val beugel (als je dat bedoeld met stand). Succes met je keuze! Wij hebben de Nuna pipa next gekocht als maxi cosi op een losse draaibare isofix base en stappen na een tijdje over op de Nuna todl.

4 jaar geleden

Reactie op BriegRC

Ik heb even voor je gekeken bij de Consumentenbond en dit zijn de drie best ...
Dankjewel!

4 jaar geleden

Wij hebben goede ervaring met de Cybex sirona z i-size. Die kan je vanaf geboorte met een newborn inlay of vanaf 3 maanden zonder inlay tot ongeveer 4 jaar gebruiken.

4 jaar geleden

Wij hebben voor onze oudste een maxi cosi mica en zijn daar echt superblij mee! Hij kon er vanaf de geboorte al in, tot 4 jaar en ook tot 4 jaar achteruit als we willen. Ook 360 graden draaibaar, dat is echt een verademing 馃槃 supercomfortabel voor het kindje en makkelijk schoon te maken.