6 Reacties

één maand geleden

Wij zijn afgelopen zomer met hem naar Italië gereden (13 uur rijden). Dat zal voor jullie misschien wat ver zijn nu. Maar de 1e dag hebben we toen een uurtje of 6 van de route gereden en met tussenstops zijn we 7,5 uur onderweg geweest. Vooral veel snacks meenemen en evt auto cadeautjes (simpele dingetjes van de action of hema ofzo). Elke 2 uur een stop gedaan van een half uur waar hij zelf vervolgens veel heeft gelopen en gespeeld als er een speeltuintje of iets bij zat

één maand geleden

Wij zijn in 2020 naar Oostenrijk geweest, middelste toen anderhalf. Ik ging toen achterin bij de oudste twee. Wij gaan de meivakantie nu naar Italië. De jongste is dan ong 23 maanden. Denk dat ik weer achterin ga en we hebben tablet om te tekenen en een gewone met filmpjes en idd snacks mee! Werkte toen ook

één maand geleden

Reactie op yarajs

Wij zijn in 2020 naar Oostenrijk geweest, middelste toen anderhalf. Ik ging ...
En willen de middelste en oudste waarschijnlijk om en om voorin laten zitten. Moeten veel stoppen ivm elektrisch rijden, dus kunnen ze ook lekker spelen op de stopplaatsen.

één maand geleden

Wij hopen a.s. zaterdag te vertrekken met de kleine van 16-6. In totaal met stops waars 24 uur rijden. We gaan sws snachts rijden dus als hij naar bed zou moeten gaan we dan is hij moe en gaan we ervan uit dat hij de hele nacht slaapt. Dan kunnen we goed doorrijden. De volgende dag hopen we dan een hotel te pakken savonds. Ik neem gewoon genoeg mee om te doen en lekkers dan moet het goed gaan. We merken vanzelf hoe het gaat!

19 dagen geleden

Haha nou uiteindelijk zijn we toch maar voor een weekje naar België gegaan. Ik kreeg er gewoon maar geen zin in en alleen maar stress bij het idee van lang in de auto zitten (na 2 uur is ze het meestal al wel echt zat) en niet echt goed weer garantie. Dus dan maar België, lekker dichtbij en geen verwachting dat het heel zonnig wordt, dus wie weet valt het mee haha. En heb er nu wel zin in :)

15 dagen geleden

Wij zijn in zn verhuis busje voor 6 personen met zn 4en en kind van 21m. Naar zuid Spanje gereden. Ivm verkoop van een huis. Hebben 1x overnacht op de heen- en terugweg. Ging verbazingwekkend goed! Een hele tas met speeltjes en dingetjes mee en veel mais snoepjes en soepstengels. En om de 3u stoppen (hebben ook honden die er even uit moesten). 12u in de auto 2 dagen lang.