Hoi:)
Sinds een aantal dagen heb ik het gevoel alsof de baby er soms uitkomt馃槄 voel hem zo diep onder in mijn vagina (beetje zelfde alsof je tampon vol is/verkeerd zit). Herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap.
Voel hem ook veel boven in de buik schoppen maar dat gevoel van onder baart me wel beetje zorgen馃檲
Herkent iemand dit?
Ik heb het af en toe ook! Ben zwanger van een tweeling en soms trappen ze (of een van de twee) echt naar beneden toe. Echt een naar gevoel, beetje alsof ze er doorheen trappen 馃槄
Jup ;) Ben nu 26 wkn en voel de baby nu iets hoger liggen. Maar heb een week gehad dat ik het idee had of die er ieder moment uit kon komen馃槄 Zat daar beneden flink te woelen!
Heb het ook inderdaad. Vriendinnetje zonder kids vroeg hoe dat nou voelde... ik zei:... het zelfde als een man met te grote piemel in je doos maar niet weet dat het gat niet oneindig is zeg maar馃槄
Ik merk dit ook!
Gisteren zat ik op de bank en ze woelde daar ineens zo hard, dat het voelde alsof ze bezig was met de geboorte 馃槀
En alsof ik plaste haha (was niet zo)
Heb het wel eens meer, maar het stopt altijd vrij snel weer :)
Hij heeft bij mij weken constant met zijn voetjes recht tegen mijn bmm zitten trappen, en nu soms nog.
Is beetje ongemakkelijk soms maar kan geen kwaad馃槄馃槄
Ik voel het niet zo zeer in mijn vagina maar ik heb wel regelmatig het gevoel dat het tegen mijn blaas aan beweegt. Niet dat ik dan moet plassen maar ik voel daar dan gewoon wat. Weet niet hoe ik het moet omschrijven馃槀
Fijn om te lezen dat jullie dit ook hebben, stelt me wel gerust!
Heb echt soms echt de angst dat als ik naar de wc er ineens een voetje uitkomt馃槄馃檲Ik weet natuurlijk dat dat niet mogelijk is maar man wat voelt dit naar馃槄
Yep hier voel ik de trapjes regelmatig in m鈥檔 vagina door dreunen. Heel apart gevoel bij de 1e 2 niet op deze manier gehad.
Ik krijg met 32 weken een echo om te zien of m鈥檔 placenta goed weg ligt vd opening, bij de 20 weken echo lag deze er een klein stukje voor. Als ik dat getrap af en toe voel denk/hoop ik dat t weg is 馃槅 haha