32 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben altijd het wolfleece jasje van Engel Natur. In de lente, herfst en winter draagt hij die jas. In de lente meestal open en dan is het nog steeds top. Ze vallen wat ruim en zijn best prijzig, maar we doen er nu al wel een heel jaar het hele jaar door mee. We hebben er ook een winterpak van, maar die hebben we eigenlijk amper gebruikt omdat we zo’n warme winter hadden. Zelf zou ik nu geen heel (beren)pak meer kopen. Wij gebruiken nu voor de baby gewoon de vestjes die we nog hadden van ons zoontje. Ze zal toch meestal in de draagdoek zitten, dus dan heeft ze toch niets extra’s nodig. Ik moet we wel enorm inhouden om niet alsnog een jasje van Engel te kopen. Wie weet doe ik het alsnog 🤭
4 jaar geleden
Ik heb een gehaakt vestje en een jasje uit de opruiming bij de hema gehaald. Zou geen heel berenpakje meer doen voor de zomer.
4 jaar geleden
Ik heb ook een gehaakt vestje en een wikkeldoek voor mocht het nodig zijn. Wij wonen aan zee, dus wel meer koude wind hier. Ik ga geen echt jasje of berenpakje kopen, hoewel het wel mega schattig is!
4 jaar geleden
Reactie op LoezzieK
Welke maat van het Engel jasje heb je?
Voor ons zoontje van nu anderhalf gebruiken we nu al een jaar maat 74-80. De mouwen beginnen daar nu net wat korter te worden. Dus na deze lente is dat jasje te klein. We hebben 86-92 al in de kast hangen haha. Die kan hij dan vanaf het najaar aan tot hoogstwaarschijnlijk volgend najaar/winter.
Als ik er voor de baby ook nog een ga halen, haal ik gewoon 50-56. Maar ik twijfel nogal omdat midden in de zomer zitten dan natuurlijk en een vestje hoogstwaarschijnlijk warm genoeg is. Vanaf het najaar halen we voor haar 62-68.
4 jaar geleden
Ik heb ook zo'n beer achtig pakje.. maar dan in een groter maatje voor als we de herfst weer in gaan. Heb maat 74 gekocht 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Roos435
Ik zat al te denken welke maat ik het beste kan kopen voor de herfst dank ...
Ja heb t op de gok gedaan je hebt van die lijstjes op Google met kledingmaten per maand. Dus t was een gokje, misschien is die alweer groter als hij t aan zou moeten haha. Achja zien we dan wel weer ;)
4 jaar geleden
Die berenpakjes zijn veel te heet. Een baby’tje dat oververhit raakt is heel gevaarlijk en gebeurt vrij snel met te dikke kleding. Mijn 1e is in mei geboren en heb toen een zomerjasje gekocht in maat 56. Liever iets te ruim dan te krap
4 jaar geleden
Reactie op Roos435
Dames is dit goed of te warm vanuit ziekenhuis naar huis en dagelijks als ...

Vind het wat lastig oordelen, geen idee wat voor materiaal het bijvoorbeeld is. Ik zou zelf niet zo gauw voor iets met een capuchon gaan. Zo op het eerste oog, zou ik het zelf als wat warm beoordelen, bedenkende dat je je kindje als het goed is ook nog onder een wikkeldoek/dekentje hebt in de maxicosi. Maar goed, zoals gezegd, denk dat het was lastig oordelen is zo van een foto.
4 jaar geleden
Reactie op Roos435
Dames is dit goed of te warm vanuit ziekenhuis naar huis en dagelijks als ...

Hangt een beetje van het materiaal af. Als het helemaal van wol is zou het kunnen. Wol reguleert de temperatuur namelijk erg goed. Verder als je kindje in het begin nog veel ligt is een capuchon misschien niet heel handig