9 Reacties
3 jaar geleden
Mijn man gaat met onze dochter, vanaf dat ze 3 maanden oud is willen we gaan kijken. Maar de eerste keer even kijken of ze niet super overprikkeld raakt van het zwembad.
Geen tips voor Utrecht en omgeving, wij gaan in Varsseveld. :)
3 jaar geleden
Met mijn oudste vanaf 8 weken wezen zwemmen. Ook een paar keer in den hommel, was heel leuk. Woon zelf in Nieuwegein, dus uiteindelijk vaker daar gaan zwemmen. Maar sowieso is babyzwemmen heel leuk. Ik wil straks ook weer gaan, maar moet even kijken waar, is afhankelijk van op welke dagen het aangeboden wordt. Wie weet komen we elkaar een keer tegen 😉
3 jaar geleden
Reactie op BijDeMolen
Mijn man gaat met onze dochter, vanaf dat ze 3 maanden oud is willen we gaa ...
Ik heb het met alle andere drie ook gedaan en ze sliepen heerlijk en genoten echt van elke les, zo prachtig om te doen met ze 😍
3 jaar geleden
Reactie op MarloesM90
Met mijn oudste vanaf 8 weken wezen zwemmen. Ook een paar keer in den homme ...
Nou dat zou ook heel leuk zijn Marloes, dan ga je in Merwestein zeker? Het is altijd fijner in de buurt ik ben toen paar keer in de Kwakel ook geweest is echt vlakbij voor me!
Voorheen dacht ik dus dat je na de eerste prikjes mocht maar dat is dus helemaal niet waar je mag wanneer ze zich op temperatuur kunnen houden kan me niet herinneren dat ik echt drie maanden gewacht heb toen…
3 jaar geleden
Reactie op Ilona Jacobs
Nou dat zou ook heel leuk zijn Marloes, dan ga je in Merwestein zeker? Het ...
Merwestein inderdaad en later in Vianen. In de buurt is inderdaad fijn, vooral omdat ze dan op de terugweg wellicht nog niet slapen en ze dat dan thuis in bed doen 😉 de dutjes na het zwemmen zijn echt geweldig!
De een zegt inderdaad wachten tot de prikjes en de ander zegt het kan gewoon. Dus vooral je eigen gevoel volgen.
3 jaar geleden
Reactie op Pipsb
Hee leuk! Ik woon ook in Nieuwegein. Hoe was het babyzwemmen in Merwestein? ...
Wat leuk!! Het babyzwemmen in Nieuwegein is erg leuk. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik samen met een vriendin ging en we uiteindelijk 'overgestapt' zijn naar Vianen. In Merwestein was eigenlijk elke les hetzelfde, wat heel leuk was toen de meiden echt klein waren. Maar op een gegeven moment waren we toe aan iets meer variatie en uitdaging en dat was in Vianen meer. De meiden doen daar nu allebei peutersurvival.
Ik moet nu nog kijken waar ik ga zwemmen met de jongste. In Merwestein en Vianen is het zwemmen op woensdag, maar dan heb ik de oudste ook thuis. Dus mogelijk dit keer op een andere dag en dan bij een ander zwembad in de buurt, genoeg opties.
3 jaar geleden
Ik heb zwangerschapszwemmen bij Fletiomare gedaan en het babyzwemmen wordt door dezelfde vrouw gegeven. Ik ben er nog niet geweest, ben ook van plan in september te starten wanneer de kleine 3 maanden is, geloof dat het op vrijdagochtend is daar. Als het net zo leuk en gezellig is als het zwangerschapszwemmen, dan komt het wel goed!