216 Reacties

3 jaar geleden

Up

3 jaar geleden

Ik ben vandaag begonnen met de kamer. Wij gaan schilderen, we zijn niet echt behangers. Bij de gamma hebben wij de kleuren Engeland en cyclaam uitgekozen. Liggen in dezelfde lijn, maar cyclaam is twee tintjes donkerder. Lila kleurtje.

3 jaar geleden

Reactie op vivje2404

Ik ben vandaag begonnen met de kamer. Wij gaan schilderen, we zijn niet ech ...
Mooi hoor!😍

3 jaar geleden

Leuk topic😊 Wij hebben toevallig vandaag de muren geschilderd. Eerst glasvliesbehang en daarna geschilderd🥰 aan de half geschilderde grote muur komen muurstickers met koala's in een boom met daaronder de ledikantjes en volledig gekleurde muur zetten we de commode neer en hangen we houten schapjes met kinderboeken en plantjes

3 jaar geleden

Wij laten deze schilderen op een poeder roze muur als achtergrond. Met bruine bamboe stijl meubels en licht roze accenten in beddengoed, kleed en gordijnen.

3 jaar geleden

Reactie op rania23

Mooi hoor!😍
Dank je! We gaan er wel een leuk thema van maken hoor, het blijft niet alleen maar roze 😅

3 jaar geleden

Reactie op ZPC

Leuk topic😊 Wij hebben toevallig vandaag de muren geschilderd. Eerst glasv ...
Wow heel leuk!! Zo iets heb ik ook in mijn gedachten😍😍😍

3 jaar geleden

Wij laten deze schilderen op een poeder roze muur als achtergrond. Met brui ...
Cuteeee🥰🥰

3 jaar geleden

Dit is een beetje onze inspo. Als we een kledingkast voor onszelf in elkaar hebben gezet kunnen we daarna de babykamer gaan doen.. bijnaa😍😍

3 jaar geleden

Iemand enig idee waar ik een fotobehang met beertjes kan vinden?

3 jaar geleden

Onze inspiratie. Deze week stucen, en dan over 2 weken schilderen😍

3 jaar geleden

hier was het bijna klaar🥰

3 jaar geleden

Wij hebben dit behang bij de karwei gezien! 🥰

3 jaar geleden

Wij verwachten ook een meisje, uitgerekend voor juni. Wij zijn niet echt het roze of blauwe type. Als de kamer dan doorgeven wordt naar het ander geslacht moeten we niet direct alles terug opnieuw doen 😊. Kamer is gisteren toegekomen en zijn we op het gemak aan het installeren. Kunnen niet wachten op ons meisje.

3 jaar geleden

Op de witte muur komen nog zacht gekleurde bloemen. In waterverf stijl

3 jaar geleden

Dit hebben wij voor onze dochter

3 jaar geleden

Andere kant Vd kamer

3 jaar geleden

Leuk hoor dames!😍😍😍

3 jaar geleden

de meubels komen deze maand 💕

3 jaar geleden

Tweede muur is nu ook geschilderd. De andere twee blijven wit.