13 Reacties

4 jaar geleden

Tiny by me Poespas Sestra shop (verantwoord speelgoed) Spruitjesfabriek Little Jet One Day parade

4 jaar geleden

Voor jongetje of meisje? Voor meisje: Moms and minis Little and cool Hello little you Babyphine, moet je van houden Jongens is er weinig, sta te popelen voor mensen die wel leuke sites weten voor jongens

4 jaar geleden

Hip stoer lief (heeft heel veel leuke merken) Voor jongens: - babys only voor de eerste maanden. Top pakjes en broekjes! - 1+ in the family -play up Voor beide geslachten: - Marmar -Prenatal - noppies

4 jaar geleden

Lumeziclothes op insta, is van mn beste vriendin en zij maakt veel dingen met rustige kleurem en printjes (ook druk, als je dat wilt). Gaat nu aan de voorjaarscollectie beginnen😊

4 jaar geleden

In mijn geval voor een meisje, maar zie ook vraag naar jongenskleding! Dank jullie 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Moes1990

Tiny by me Poespas Sestra shop (verantwoord speelgoed) Spruitjesfabriek Lit ...
Is poespas ook babykleding? Anders kan ik die niet vinden. En Little Jet kan ik ook niet vinden. Zijn het echt webshops of via Instagram of zo? 😊

4 jaar geleden

Bij de C&A is nu veel sale op leuke baby kleding allemaal vrij neutraal

4 jaar geleden

Super leuke website www.n-bynina.nl of instagram @nina__by_ Hele leuke exclusieve kleertjes die je maar weinig tegen komt.

4 jaar geleden

Ik heb zelf een webshop met baby kleding en bedrukkingen, www.handmadebymisa.be of Handmade by Misa op fb en instagram. Geen verplichting uiteraard maar zeker welkom 😉

4 jaar geleden

Ziloen.nl 🥰

4 jaar geleden

Ik haalde en haal nog steeds merendeel van alle baby/ peuter kleding van mijn dochter bij de H&M. Dat moet natuurlijk wel jou smaak zijn 😊 Ik krijg alleen maar leuke reacties en op de kinderopvang noemen de leidsters mijn dochter miss H&M omdat ze haar kleertjes zo leuk vinden 🤭🤭

4 jaar geleden

Is poespas ook babykleding? Anders kan ik die niet vinden. En Little Jet ka ...
Ja, label van Kim Kotter. www.poespas.nl En www.littlejet.nl maar zijn wel veel printjes.

4 jaar geleden

BolleBillen :)