24 Reacties

3 jaar geleden
Ik ben zelf 2 weken geleden naar Bonaire geweest, ik was toen 21/22 weken zwanger. Was echt fantastisch lekker. Als dat tegen die tijd te ver vliegen voor je is, is Dubai misschien een idee? Zelf nooit geweest maar mijn vriend wel en hij vindt het daar heerlijk en het is qua weer top!

3 jaar geleden
Ik ben met 21 weken naar Dubai geweest heel erg fijn echt alles is daar super schoon en wordt ook continu schoongehouden. Ik heb mij echt 0 zorgen gemaakt

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Ik ben nu 22 weken en willen volgende week gaan. Ik las alleen over Zika vi ...
Ik ben naar de tropenarts geweest voor consult over Zika (vanwege reis in zuid en midden amerika tijdens zwangerschap) en hij zei dat het een uitbraak ziekte is, waar al een hele lange tijd geen uitbraken van zijn (laatste iets van 5jaar geleden). Ook niet op de Nederlandse Antillen, dus gewoon veilig

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Ik ben nu 22 weken en willen volgende week gaan. Ik las alleen over Zika vi ...
Ja precies wat Noordb zegt! Liepen ook veel andere zwangere vrouwen rond dus dat stelde me ook gerust haha. Er waren wel heeeel veel muggen, dus neem wel deet (met lage %) mee!🤣

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Mag ik ook gelijk vragen of je tips hebt voor Bonaire? Goede hotels? Mooie ...
Sorry, ik ben nog nooit op de Antillen geweest. Ben nu in Panama (niet per se een aanrader zwanger) en was tot paar weken geleden in Argentinie, vandaar die Zika vragen aan de arts. Ik weet alleen dat het er veel waait 😅

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Heb jij tips voor Bonaire? Verblijf, restaurants en dingen te doen voor zwa ...
Wij verbleven op Delfins Beach resort. Was heerlijk aan het strand met een lekker zwembad. Twee goede restaurants (waaronder Brass Boer van Jonnie Boer) op het resort. Pick up auto gehuurd voor de week, daarmee o.a.!naar Washington Slagbaai nationaal park gegaan. Was erg leuk en kun je ook heel mooi snorkelen. Verder is de auto handig om eens buiten de deur te eten/ontbijten want ons resort zat niet op loopafstand van tentjes. Tips voor restaurants: Ocean Oasis Beach club, ook leuk om overdag te zitten. Bontapa, leuk tapas tentje in Kralendijk. King Kong foodtruck, ergens op een soort parkeerplaats (wel aan zee) maar echt de lekkerste burgers voor een lunch. Sebastians, Capriccio, Brass Boer dus, bar Senang voor diner. Met de watertaxi naar klein Bonaire om te snorkelen is ook een aanrader! Prachtige vissen en koraal. Kan verder ff niks meer bedenken, als het me nog te binnen schiet zal ik het hier plaatsen. Mocht je vragen of iets hebben let me know!

3 jaar geleden
Wij verbleven op Delfins Beach resort. Was heerlijk aan het strand met een ...
Oh de meeste stranden op Bonaire zijn trouwens met keien en kiezels, waterschoentjes meenemen om t water in te gaan is echt wel een must😅

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Super bedankt voor je info! Was het te doen met een watertaxi? Omdat je zwa ...
Ja zeker! Het is zo dichtbij je ziet het vanaf het vaste eiland. 10 minuutjes en geen golven!