24 Reacties

3 jaar geleden
Ik ben zelf 2 weken geleden naar Bonaire geweest, ik was toen 21/22 weken zwanger. Was echt fantastisch lekker. Als dat tegen die tijd te ver vliegen voor je is, is Dubai misschien een idee? Zelf nooit geweest maar mijn vriend wel en hij vindt het daar heerlijk en het is qua weer top!

3 jaar geleden
Ik ben met 21 weken naar Dubai geweest heel erg fijn echt alles is daar super schoon en wordt ook continu schoongehouden. Ik heb mij echt 0 zorgen gemaakt

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Ik ben nu 22 weken en willen volgende week gaan. Ik las alleen over Zika vi ...
Ik ben naar de tropenarts geweest voor consult over Zika (vanwege reis in zuid en midden amerika tijdens zwangerschap) en hij zei dat het een uitbraak ziekte is, waar al een hele lange tijd geen uitbraken van zijn (laatste iets van 5jaar geleden). Ook niet op de Nederlandse Antillen, dus gewoon veilig

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Ik ben nu 22 weken en willen volgende week gaan. Ik las alleen over Zika vi ...
Ja precies wat Noordb zegt! Liepen ook veel andere zwangere vrouwen rond dus dat stelde me ook gerust haha. Er waren wel heeeel veel muggen, dus neem wel deet (met lage %) mee!🤣

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Mag ik ook gelijk vragen of je tips hebt voor Bonaire? Goede hotels? Mooie ...
Sorry, ik ben nog nooit op de Antillen geweest. Ben nu in Panama (niet per se een aanrader zwanger) en was tot paar weken geleden in Argentinie, vandaar die Zika vragen aan de arts. Ik weet alleen dat het er veel waait 😅

3 jaar geleden
Reactie op Myfirst
Heb jij tips voor Bonaire? Verblijf, restaurants en dingen te doen voor zwa ...